کد خبر : 1743821 | 25 اسفند 1399 ساعت 15:41 | 39.3K بازدید | 4 دیدگاه

علت جلسه نصیرزاده و مددی مشخص شد؛

برای تقویت خط دفاعی تراکتور به دانشگر نیاز داریم

رئیس هیات‌مدیره ماشین‌سازی امروز میهمان مدیرعامل استقلال بود، آن‌طور که به نظر می‌رسد او به عنوان نماینده باشگاه تراکتور برای جذب محمد دانشگر وارد مذاکره با مدیرعامل استقلال شده است.

برای تقویت خط دفاعی تراکتور به دانشگر نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، پس از آن‌که چند هفته قبل حضور هوشنگ نصیرزاده در باشگاه استقلال خبرساز شده بود، بار دیگر امروز رئیس هیات‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی در محل ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد و به دیدار احمد مددی مدیرعامل آبی‌ها رفت؛ نصیرزاده پس از اتمام جلسه در گفتگو با خبرنگاران گفت: من درباره آقای دژاگه اطلاعی ندارم و اگر رسانه‌ها درباره انتقال ایشان صحبت کرده‌اند من خبری ندارم؛ اصلا جزئیاتی درباره نقل و انتقالات نمی‌دانم و در این رابطه صحبتی نشده است. در مجموع باید بگویم باشگاه تراکتور یک تشکیلات بزرگ بخش خصوصی است که در واقع جز تشکیلات موفق بخش خصوصی هم بوده و یک قهرمانی در جام حذفی را هم به دست آورده است.

 

وی افزود: هواداران خیلی خوبی هم دارد اما تحت تاثیر فضای مجازی بسیار بزرگی که پشت این باشگاه است، خود به خود عقاید و نظرات متفاوتی بیرون می‌آید که در این بین می‌تواند شایعاتی هم پخش شود؛ وقتی ما به نیم‌فصل و نقل و انتقالات می‌رسیم، ممکن است برخی بازیکنان نیاز باشد از باشگاهی به باشگاه دیگر بروند، این موضوع چیز جدیدی نیست. دلیل آن‌هم این است که در کشورمان مشکلات تعداد بازیکنان این‌طور نمود پیدا کرده که باشگاه‌ها مجبور هستند از یکدیگر بازیکن بگیرند و بازیکن جدیدی تقریبا بیرون نمانده است و این مسئله کمی مشکل ایجاد کرده و در سنوات آینده حتما به مشکل می‌خوریم.

نصیرزاده درباره نقل و انتقالات فوتبال ایران ادامه داد: چرا که آکادمی‌های ما خوب کار نکرده‌اند، دو چیز سنش بالا رفته است؛ یکی سن ازدواج و دیگری سن بازیکنان فوتبال. این‌ها همگی سن‌شان بالا رفته است و خطری است که در سال‌های پیش‌رو تیم ملی فوتبال ایران را تهدید می‌کند. من فکر می‌کنم باید فدراسیون فوتبال باید بیشتر دنبال آکادمی‌ها باشد و باشگاه‌ها را ملزم کند که آکادمی‌های خود را داشته باشند چرا که سن بازیکنان فوتبال در ایران بالا رفته و این خیلی چیز جالب و خوبی نیست.

 

هوشنگ نصیرزاده درباره علت حضورش در باشگاه استقلال گفت: آقای مددی دوست قدیمی و 10 ساله من است، ایشان در حوزه نفت فعالیت داشتند و من هم در آن‌جا حضور داشتم و باهم دوستی قدیمی داریم؛ ما در باشگاه پیکان و سایپا هم با یکدیگر همکاری داشتیم. این‌جا نه صحبت آقای دژاگه شده و نه بازیکن دیگری، بلکه فقط آمده بودم تا به آقای مددی سری بزنم و آن‌جا صحبت خیلی کوتاه و مختصری باهم داشتیم و راستش بازیکنی مدنظر باشگاه تراکتور بود که قرار بود آن بازیکن (از جمع بازیکنان استقلال) را به آن مجموعه اضافه کنند که صحبت شد، قرار نهایی بر این شد که خود باشگاه تراکتور با بازیکن مدنظر صحبت کند.

او ادامه داد: چرا که بازیکن گویا دیگر مدنظر باشگاه استقلال نیست؛ نصیرزاده در پاسخ به خبرنگاری که نام محمد دانشگر را به عنوان گزینه تراکتور مطرح کرد گفت: حالا ایشان هم هست و قرار شد صحبت شود؛ چون باشگاه تراکتور نیاز به مدافع دارد، اگر دانشگر بتواند در خط دفاعی کمک کند. در جریان انتقال محمد انصاری به تراکتور نیستم، آقای زنوزی از دوستان خوب من است و با همدیگر همکاری غیررسمی داریم و امیدوارم هستم این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها