کد خبر : 1743945 | 26 اسفند 1399 ساعت 01:35 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

وولوز 0-1 لیورپول: قرمزها آماده حمله به بیگ‌فور

لیورپول در دیداری خارج از خانه موفق شد با یک نتیجه 1-0 وولوز را شکست بدهد.

وولوز 0-1 لیورپول: قرمزها آماده حمله به بیگ‌فور

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر کسب نکرده بودند، بعد از صعود به مرحله بعد چمپیونزلیگ، امشب مقابل وولوز هم به پیروزی رسیدند تا به رتبه ششم جدول لیگ برتر صعود کنند.

تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که روی ارسال ترائوره و اشتباه آلیسون، نلسون سمدو می توانست گل اول بازی را برای وولوز به ثمر برساند اما این بازیکن پرتغالی نتوانست از این فرصت استفاده کند. سه دقیقه بعد، بار دیگر سمدو با پاس ترائوره صاحب موقعیت شد اما این بار آلیسون با واکنش به موقع، توپ را برگشت داد.

در ادامه باز هم این بازیکنان وولوز بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 13، روی پاس در عمق اوزان کاباک، مانه می توانست گل اول را به ثمر برساند اما علی رغم عبور از روی پاتریسیو، به دلیل تنگ شدن زاویه، نتوانست از این فرصت استفاده کند.

پس از این بازیکنان متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت های خاصی منجر نمی شد. در دقیقه 32، روی یک ارسال به محوطه جریمه لیورپول، ویلیان خوسه می توانست ضربه نهایی را وارد کند اما ضربه سر فیلیپس، مانع از به خطر افتادن دروازه قرمزها شد.

چند دقیقه بعد نوبت لیورپولی ها بود که روی یک حرکت هماهنگ و ارسال الکساندر آرنولد، صاحب موقعیت شوند اما ضربه سیر شیرجه ای مانه، راهی به چهارچوب دروازه وولوز پیدا نکرد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در آخرین ثانیه های نیمه اول، لیورپول به گل رسید. روی یک حمله سریع بود که روی همکاری صلاح و مانه، این دیوگو ژوتا بود که صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم، دروازه وولوز را باز کرد تا نیمه اول با برتری 1-0 لیورپول به پایان برسد.

 

1582557

 

نیمه دوم را وولوز بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، روی یک ارسال به محوطه جریمه لیورپول، کانر کودی می توانست کار را تمام کند اما ضربه او از بالای دروازه قرمزها به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم به وجود نیامد. در دقیقه 62 بود که روی پاس نتو، این ویلیان خوسه بود که صاحب موقعیت شد اما در حالی که می توانست دو بازیکن هم تیمی اش را در موقعیت بهتر گلزنی قرار بدهد، ضربه اش را دقیقا به جایی زد که آلیسون حضور داشت.

سه دقیقه بعد، روی حرکت خوب ترائوره و ارسال او، وولوز می توانست به گل برسد اما باز هم آلیسون با واکنشی تماشایی، دروازه را تیمش را بسته نگه داشت.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 80، صلاح می توانست برتری لیورپول را دو برابر کند اما پاتریسیو با واکنش مناسب، مانع از باز شدن دروازه تیمش برای دومین بار شد. در دقایق پایانی بازیکنان میزبان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما نتوانستند به گل برسند.

در دقیقه 90، برخورد کانر کودی با پاتریسیو، باعث مصدومیت شدید دروازه بان وولوز شد و تیم پزشکی وولوز برای دقایق زیادی در حال مداوای این دروازه بان پرتغالی بود و در نهایت بعد از بیش از 10 دقیقه، او با برانکارد از زمین خارج شد.

اما در ثانیه های باقی مانده تغییری در نتیجه ایجاد نشد و بازی با همان یک گل به سود لیورپول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها