کد خبر : 1743946 | 26 اسفند 1399 ساعت 01:36 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمانی لالیگا را می خواهیم

پدری: بازی کنار مسی یک نعمت است

پدری گونزالس از بازی کنار لیونل مسی لذت می برد و از او یاد می گیرد.

پدری: بازی کنار مسی یک نعمت است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست با دبل لیونل مسی و گل های آنتوان گریزمان و اسکار مینگسا 4-1 بر اوئسکا پیروز شود و خود را به 4 امتیازی اتلتیکوی صدرنشین برساند. بارسا روی دور برد در لالیگا قرار دارد و پس از حذف از لیگ قهرمانان تمرکزش را کاملا روی لالیگا گذاشته است.

 

 

1556506

 

 

پدری گونزالس پدیده این فصل بارسا در پایان بازی گفت:« می دانستیم که اوئسکا حریفی است که فشار وارد می کند و در تلاش برای رهایی از منطقه سقوط است. از این بازی برد می خواستیم و حالا در 4 امتیازی اتلتیکو هستیم. همیشه گفته ایم که از قهرمانی لالیگا پا پس نخواهیم کشید. تیم خوبی هستیم و تمرکز را روی فتح لالیگا گذاشته ایم.»

 

پدری ادامه داد:« کاری به نتایج اتلتیکو و رئال نداریم و روی بازی های خودمان تمرکز داریم. روند تیم صعودی است و باید همینطور ادامه داد. اگر پیروز نشویم، امتیاز از دست دادن حریفان به کار نخواهد آمد.»

 

پدری در مورد مسی گفت:« بازی کنار مسی یک موهبت است. او در تمرینات نیز همینقدر عالی کار کی کند. در زمین همیشه سعی می کنم مسی را پیدا کنم چون بهترین است و در هر بازی این را ثابت می کند.»

 

پنالتی اوئسکا:« برخورد مختصری بین تراشتگن و رافا میر بود ولی تراشتگن نمی توانست دستش را بکشد. وی ای آر می توانست نظر داور را تغییر دهد ولی در نهایت پنالتی اعلام شد.»

 

دعوت به تیم ملی اسپانیا:« در خانه بودم که این خبر را شنیدم. شگفت زده شدم و افتخار می کنم که قرار است پیراهن تیم کشورم را به تن کنم. این غرورانگیز است.»

دیدگاه‌ها