کد خبر : 1743950 | 26 اسفند 1399 ساعت 02:06 | 60K بازدید | 1 دیدگاه

رونالد آرائوخو:

قهرمان لالیگا می شویم؛ حیف از چمپیونزلیگ

مدافع جوان بارسلونا معتقد است شایستگی فتح لالیگا را دارند.

قهرمان لالیگا می شویم؛ حیف از چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تقریبا یک هفته پس از توقف در پاریس و حذف از لیگ قهرمانان به دست پی اس جی، امشب در نوکمپ با دبل مسی و گل های آنتوان گریزمان و اسکار مینگسا توانست 4-1 اوئسکا را از پیش رو بردارد.

بارسا پس از ناکامی در اروپا، هدفش حالا فتح لالیگا و کوپا دل ری است. فاصله بارسا با اتلتیکو در صدر نیز به 4 امتیاز کاهش یافته است.

 

 

1582567

 

 

رونالد آرائوخو مدافع بارسا که امشب دقایقی در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرد و نشان داد که دیگر مصدوم نیست، به خبرنگاران گفت:« همه از پیروزی خوشحالیم. از بهبودی مصدومیتم نیز خوشحالم و واقعیت این است که کمی بیشتر از حد انتظارم طول کشید. در بازی با سویا که وراد زمین شدم، حس خوبی نداشتم و دوباره مصدوم شدم ولی امشب همه چیز فرق می کرد. رفته رفته بار دیگر به فرم خوبم باز می گردم.»

 

حذف از لیگ قهرمانان:« تیم شرایط خوبی دارد و وقتی در لالیگا خوب نتیجه نمی گرفتیم نیز همیشه از جبران امتیازات حرف می زدیم. افسوس که از لیگ قهرمانان حذف شدیم چرا که در پاریس عالی کار کردیم و شایسته پیروزی بودیم. تیم روند خیلی خوبی دارد و باید همینگونه ادامه داد.»

 

 

1582566

 

 

لالیگا:« هدف مان قهرمانی است و برایش می جنگیم. نام حریف برای مان فرقی نمی کند و برای برد وارد زمین می شویم. فاصله خیلی زیاد بود ولی حالا به 4 امتیاز رسیده است. ما بارسا هستیم و قهرمانی می خواهیم.»

 

 

دیدگاه‌ها