کد خبر : 1743964 | 26 اسفند 1399 ساعت 09:15 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

قرمزها خوشحال از برد کثیف؛

کلوپ: فقط نتیجه مهم است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از گرفتن سه امتیاز "کثیف" در برد 1-0 برابر ولوز راضی است و معتقد است که فقط نتیجه اهمیت دارد.

کلوپ: فقط نتیجه مهم است

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته لیورپول برابر ولوز شاگردان یورگن کلوپ مجبور شدند تا برای کسب سه امتیاز بازی به شدت تلاش کنند. گل نیمه اول دیوگو ژوتا قرمزها را در خانه حریف به پیروزی 1-0 رساند و آنها در جدول یک رده بالاتر رفته و با تفاضل گل بهتر بالاتر از اورتون در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

نمایش لیورپول در بازی شب گذشته فاصله زیادی با یک نمایش جذاب و دیدنی داشت اما یورگن کلوپ از کسب سه امتیاز بازی راضی است.

 

1582586

 

کلوپ گفت: "فقط نتیجه مهم است. این نبرد بزرگی بود. ما برنده سه امتیاز کثیف شدیم و من مشکلی با این موضوع ندارم اگر این بهایی است که باید برای برگشتن به اوج بدهیم. ما دقایق خیلی خوبی در بازی داشتیم که باید از نظر تهاجمی بهتر کار می کردیم. از نظر دفاعی در تمام بازی خوب بودیم.

من شروع بازی را دوست نداشتم؛ به اندازه کافی در زمین فعال نبودیم. اما خیلی بهتر شدیم و خوب دفاع کردیم و امروز این هدف اصلی ما بود. لحظات فوتبالی خیلی خوبی در این بازی وجود داشت. گلی که زدیم هم زیبا بود. فکر کردم که دروازه بان توپ را می گیرد اما در نهایت توپ وارد دروازه شد که برای ما خیلی مهم بود. ما سه امتیاز را گرفتیم و همه چیز خوب بود.

اوضاع برای تیم سخت بوده اما امشب خبرهای خوب زیادی داشتیم و مهمتر از همه سه امتیاز را گرفتیم. می خواهیم که با یک احساس مثبت به تعطیلات ملی برویم و حالا آن احساس مثبت را داریم."

 

1582588

 

دروازه بان وولوز در دیدار دیشب در دقایق پایانی بازی به شدت از ناحیه سر و گردن آسیب دید. در دقیقه 90 بود که کانر کودی، مدافع وولوز، در تلاش برای متوقف کردن محمد صلاح وارد محوطه جریمه خودی شد و با پاتریسیو که از دروازه خارج شده بود، برخورد شدیدی داشت؛ به طوری که زانوی او به سر دروازه بان پرتغالی برخورد و او را نقش زمین کرد.

تیم پزشکی وولوز خیلی سریع وارد عمل شد و با دقت و در نظر گرفتن همه جوانب و صرف بیش از 10 دقیقه وقت، پاتریسیو را با برانکارد از زمین خارج کردند. با توجه به شواهد اولیه، به نظر می رسد که او حداقل برای چند هفته نمی تواند تیمش را همراه کند.

پس از بیرون رفتن پاتریسیو از زمین، ولوز با استفاده از قانون ضربه مغزی، تعویض چهارم خود را انجام داد و  جان رودی به جای هم تیمی اش به زمین آمد و درون دروازه ایستاد. یورگن کلوپ با آرزوی سلامت برای دروازه بان ولوز گفت که به نظرش با عوض کردن قوانین آفساید نمی شود از چنین برخوردهایی پیشگیری کرد.

 

1582592

 

کلوپ گفت: " ما برای او بهترین آرزوها را داریم، موقعیت خیلی وحشتناکی بود. صادقانه بگویم من حتی صحنه را ندیدم. من داشتم تکرار صحنه را تماشا می کردم و دیدم که پرچم بالا رفت. تعجب کردم که شنیدم دروازه بان روی زمین افتاده است و بله در چنین دقایقی همه چیز اهمیت خود را از دست می دهد.

نمی دانم بازی چند دقیقه متوقف بود، شاید هفت هشت دقیقه و این کاملا عادی است اما بعد شما حتی بیشتر هم نگران می شوید. ما برای او بهترین آرزوها در روند بهبودش را داریم و امیدواریم که او خیلی سریع خوب شود.

فکر می کنم که باید تمام قوانین آفساید بازبینی شوند اما فکر نمی کنم که این موقعیت... از روی چیزی که دیدم و من تکرارش را هنوز ندیده ام، اینطوری نبود که کیلومترها در آفساید باشد و این واضح ترین آفساید دنیا باشد. بنابراین به نظرم برای آن مصدومیت هر چقدر هم که بدشانسی و وحشتناک باشد، ما نمی توانیم که شرایط را تغییر دهیم. اما واضح است که موقعیت هایی در بازی وجود دارد که همه می بینند آفساید است. قوانینی وجود دارد و ما درباره چیزهای زیادی صحبت می کنیم و این قوانین باید بازبینی شوند. اینکه کسی قوانین را تغییر می دهد؟ من نمی دانم."

دیدگاه‌ها