کد خبر : 1743996 | 26 اسفند 1399 ساعت 11:35 | 16.1K بازدید | 4 دیدگاه

مدافعین سپاهان با سابقه گلزنی به تراکتور ( عکس )

عزت الله پورقاز و محمد نژادمهدی زوج خط دفاعی سپاهان هر دو سابقه گلزنی به تراکتور را در کارنامه خود دارند .

به گزارش ورزش سه ، عزت پورقاز و محمد نژاد مهدی که روز های خوبی را در کنار هم در خط دفاعی سپاهان پشت سر میگذارند ، حالا آماده دیدار با تراکتوری میشوند که در مقایسه با سپاهان خط حمله زهر داری ندارند .

 

سپاهان که در فاز حمله آمار فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته اما مشکلاتی در خط دفاعی داشت و نتواتنسته آمار جالبی در خط دفاعی داشته باشد اما رفته به رفته در هفته های اخیر نشان داده در خط دفاعی هم تیمی نیست که دیگر به راحتی گل بخورد .

 

پورقاز و نژاد مهدی که اولین بار در مسابقات آسیایی و مقابل العین در کنار هم قرار گرفتند با کمک نیازمند موفق به بسته نگه داشتن دروازه سپاهان در آن بازی شدند ، حالا چند هفته ای است که باز هم در کنار هم قرار کرفته اند و فقط طی این چهار هفته اخیر در لیگ برتر فقط دو بار دروازه سپاهان را باز شده دیده اند که نشان میدهد سپاهان حالا به این راحتی ها گل نمیخورد .

 

پورقاز و نژاد مهدی هر دو سابقه گل زنی به تراکتور را در کارنامه دارند . نژاد مهدی که در دیدار رفت سپاهان در روزهایی که خط حمله سپاهان درخشش اکنون را نداشت با ضربه سر گل سه امتیازی و مهمی را برای سپاهان به ثمر رساند . پورقاز هم دو فصل پیش موفق شد در آستانه دروازه گل دوم سپاهان را به تراکتور  به ومر برساند . دیداری که در نهایت با تساوی در ورزشگاه فولاد شهر به پایان رسید.

 


تصویری که محمد امیرحسینی در حاشیه تمرین روز گذشته ثبت کرده و به صورت اختصاصی در اختیار ما قرارداده ، نشان میدهد زوج  گلزن سپاهان در خط دفاعی ،امیدوارند پنجشنبه مقابل تراکتور بتوانند دروازه سپاهان را به کمک پیام نیازمند بسته نگه دارند.

عکس : محمد امیرحسینی

 

1582665

دیدگاه‌ها