کد خبر : 1743998 | 26 اسفند 1399 ساعت 11:20 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر من را نمی‌خواهد؛

فن دبیک در راه جدایی از منچستریونایتد

دونی فن دبیک، ستاره هلندی منچستریونایتد، خواهان جدایی از این باشگاه شده است چرا که معتقد است اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، او را نمی خواهد.

فن دبیک در راه جدایی از منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک در پنجره تابستانی سال گذشته با قراردادی به ارزش 42 میلیون یورو از آژاکس به منچستریونایتد پیوست. ستاره ملی پوش هلندی اما در این فصل تنها در دو بازی برای تیم سولسشر از ابتدا به میدان رفته است.

 

1582671

 

اکنون گزارش شده است که فن دبیک آماده ترک منچستریونایتد در پایان فصل است. دیلی استار ادعا کرده است که صبر فن دبیک دیگر به سر آمده و می خواهد کابوس ماه هایی که در منچستریونایتد گذراند را پشت سر گذاشته و فراموش کند.

گفته می شود که فن‌دبیک می خواهد پیش از پایان فصل با اد وودوارد، نایب رییس یونایتد، صحبت کند و بپرسد دلیل اینکه در این تیم نادیده گرفته شد، چه بود؟ در این گزارش همچنین ادعا شده که اوله گنار سولسشر از ابتدا نیز موافق عقد قرارداد با فن دبیک نبود.

 

بسیاری از هم وطنان ستاره 23 ساله هلندی در این فصل به او توصیه کردند تا هر چه زودتر منچستریونایتد را به دلیل بازی ندادن به او، که می تواند در دعوت شدن به تیم ملی هلند برای بازی در مسابقات یورو در تابستان پیش رو تاثیر بگذارد، ترک کند و به تیمی بپیوندد که در آنجا بتواند به صورت منظم در میادین حاضر شود.

 

1582670

 

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، در رابطه با فن دبیک گفته است که او اصلا نباید به اولدترافورد می رفت و این واقعا تصممیم بدی بود و رفتن به منچستریونایتد برای ریتم و روند بازی او یک شوک بزرگ بود.

رافائل فان در فارت نیز در این باره گفت که اگر او جای فن دبیک بود این شرایط را تحمل نمی کرد. رونالد دی بوئر، که برادر سرمربی تیم ملی هلند، فرانک دی بوئر است، مدعی شد که اگر شرایط در منچستریونایتد بهتر نشد، فن دبیک شاید باید از باشگاه بخواهد که او را به تیم دیگری قرض دهند یا حتی بفروشند.

 

دیدگاه‌ها