کد خبر : 1744019 | 26 اسفند 1399 ساعت 13:27 | 39.5K بازدید | 1 دیدگاه

چرا پرداخت طلب بودوروف برگشت خورد؟

باشگاه استقلال پیش از واریز مطالبات بودوروف به این بازیکن اطلاع داده بود که حساب ارزی او دچار مشکل است.

چرا پرداخت طلب بودوروف برگشت خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز بود که حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال درخصوص مسدود بودن حساب نیکولای بودوروف اعلام کرد پول واریز شده به حساب این بازیکن برگشت خورده و پس از مذاکرات با این بازیکن و فیفا، حساب جدیدی از سوی این بازیکن اعلام شده و استقلال مطالبات بودوروف را پرداخت خواهد کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی آبی پوشان باز شود.


اما ظاهرا داستان از این قرار است که بخش بین الملل باشگاه استقلال پیش از واریز کردن طلب بودوروف، ایمیل هایی را برای این بازیکن ارسال و اعلام کرده که حساب بانکی او دچار مشکل است و آنها از این بازیکن بلغاری درخواست کردند برای انجام روند صحیح و بدون مشکل عملیات بانکی، یک حساب دیگر به استقلالی ها اعلام کند.


بودوروف نیز در پاسخ به ایمیل ارسالی استقلالی ها اعلام کرده است که حساب بانکی او بدون مشکل بوده و او از سراسر دنیا واریزی هایی در این حساب بانکی داشته و از استقلال نیز درخواست کرد تا مطالباتش را به همین شماره حساب واریز کنند.


اصرار این مدافع بلغاری به واریز شدن مطالباتش به همان حساب اولیه باعث شد تا کارگزار باشگاه استقلال که طلب بودوروف را پرداخت کرده، این مبلغ را به حساب بانکی او واریز کند که این پول به دلیل مسدود بودن حساب بودوروف برگشت می خورد.


در پی رخ دادن این اتفاق، باشگاه استقلال بلافاصله نامه نگاری با فیفا را آغاز کرده و اسناد واریزی و ایمیل های خود مبنی بر هشدار به بودوروف بابت مسدود بودن این حساب بانکی را ضمیمه پرونده کردند. البته فیفا نیز در پاسخ به استقلال اعلام کرده است با توجه به علم به مشکلات تحریم، این باشگاه برای پرداخت طلب بودوروف باید زودتر اقدام می کرد.


البته در این بین استقلالی ها نیز مدعی هستند که کارگزار باشگاه برای پرداخت طلب بودوروف حدود یک هفته تأخیر داشته است و همین مسئله باعث شد تا روند واریز پول این مدافع طولانی شده ولی با این وجود امروز مطالبات بودوروف به شماره حساب جدید او واریز شده و انتظار می رود پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به زودی باز شود.

دیدگاه‌ها