کد خبر : 1744020 | 26 اسفند 1399 ساعت 13:29 | 94.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم استقلال به نفت مسجدسلیمان پیوست

فردین رابط مهاجم استقلال از پیوستنش به تیم نفت مسجدسلیمان تا پایان فصل خبر داد.

مهاجم استقلال به نفت مسجدسلیمان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، فردین رابط مهاجم استقلال امروز صبح در ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرد. او درباره علت حضورش و نتایج آن گفت: برای کار انتقالم به نفت مسجدسلیمان آمده بودم و قرار است نیم فصل به این تیم بروم. کارهایم نیز انجام شد. از سرمربی استقلال اجازه گرفتم و امیدوارم آنجا خوب بازی کنم و دوباره با قدرت به استقلال برگردم و کارم را در این تیم ادامه دهم.


وی درباره اینکه انتظار می رفت او نیز استعداد دیگری مانند قایدی به استقلال آمده باشد ولی حواشی حضور در تیم امید مانند شکست شیشه های رختکن در دربی امیدها گفت: آن بازی قبل از دربی بزرگسالان رخ داد و اصلا قرار نبود من برای تیم امیدها بازی کنم ولی خودم دوست داشتم در دربی بازی کنم و گل بزنم، چون دربی، دربی است چه نونهالان باشد یا بزرگسالان.


وی گفت: اما آنطوری که انتظار داشتم پیش نرفت. من به خاطر عملکرد ضعیفم در دربی امیدها ناراحت شدم و شیشه شکستم. با اینکه معذرت‌خواهی کردم اما نظر کادر فنی در مورد من عوض شد و این مسئله ادامه دار بود. می‌خواستم به صورت قطعی از استقلال جدا شوم که باشگاه اجازه نداد. به همه بازیکنان جوان توصیه می‌کنم درگیر حواشی نشوند چون می‌تواند بازیکن را نابود کند.


رابط درخصوص اینکه آیا تغییرات کادرفنی استقلال باعث جدایی او از تیم شد، گفت: این مسئله ارتباطی به کادر فنی قبلی ندارد. برای محمود فکری و کادر او احترام خاصی قائلم. در ابتدای فصل هم مقصدم نفت مسجدسلیمان بود و با نظر خود آقای فکری در استقلال ماندم. این حواشی من را از تیم دور کرد و بابت آن پشیمانم. با کادر فعلی نیز سال گذشته کار کرده بودم و حتی بازی هم کردم. الان شرایط استقلال طوری است که بازیکنان جوان یک درصد احتمال بازی کردن دارند، به خصوص اینکه استقلال مهاجم گرفته و هافبک‌های خوبی هم دارد، به نظر من بهتر است بازیکن قرضی به تیم دیگری برود.


رابط در پایان درخصوص صحبتش با هواداران استقلال گفت: به آنها قول می‌دهم عملکرد خوبی از خودم در نفت مسجدسلیمان به جا بگذارم. به استقلال برمیگردم و با قدرت در این تیم به کارم ادامه خواهم داد.

دیدگاه‌ها