کد خبر : 1744022 | 26 اسفند 1399 ساعت 13:31 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

باستونی زیر ذره‌بین صالح‌حمیدزیچ؛

مدافع جوان اینتر هدف تابستانی بایرن مونیخ

بایرن مونیخ قصد دارد که در تابستان جانشینی برای ژروم بوآتنگ پیدا کند و برای این منظور الساندرو باستونی، مدافع 21 ساله اینتر، را در نظر دارد.

مدافع جوان اینتر هدف تابستانی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، با ایجنت و مدیران الساندرو باستونی تماس گرفته است و اگر چه تاکنون همه چیز در حد یک تحققی و پرس و جوی ساده بوده، اما به نظر می رسد که این ستاره جوان و آینده دار هدف باواریایی ها در پنجره تابستان پیش رو باشد.

 

1582710

 

تولیو تینتی، ایجنت باستونی، خاطرات خوبی از انتقال لوکا تونی به بایرن مونیخ در سال 2007 دارد و همواره روابط خوبی با این تیم داشته است.

با همه این اوصاف و با وجود علاقمندی حمیدزیچ و بایرن مونیخ به باستونی، به نظر می رسد که این بازیکن همچنان در اینتر باقی بماند. اولویت او، همانطور که چند روز پیش اعلام کرد، ادامه راه با صدرنشین سری آ است و اینتر پیشتر با مدیران این بازیکن برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

 

1582708

 

اولویت اینتر نیز امضای قراردادهای طولانی مدت با ستاره های جوانی است که در حد و اندازه های نراتزوری می بیند.

گفته می شود که پیش نویس قرارداد جدید 2.5 میلیون یورویی به علاوه یک میلیون یورو پاداش، بین دو طرف تنظیم شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی به امضا خواهد رسید.

حال باید دید حمیدزیچ چقدر خواهان به خدمت گرفتن باستونی است و آیا اینتر حاضر خواهد بود دست از ستاره جوان خود بشوید؟ و مهمتر از همه اینکه این ستاره 21 ساله حاضر خواهد بود اینتر را با رویای بایرن مونیخ ترک کند؟

دیدگاه‌ها