کد خبر : 1744032 | 26 اسفند 1399 ساعت 14:34 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری: سبک بازی استقلال متحول شده است

مربی ماشین سازی می گوید امیدوار است تیمش به سبک و استایل بازی در نیم فصل نخست بازگردد.

اخباری: سبک بازی استقلال متحول شده است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ماشین سازی فردا و در تبریز در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. محمدسعید اخباری سرمربی ماشین سازی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی فردا برای تیم های استقلال و ماشین سازی، یک دیدار خیلی مهم است. از این جهت که یک تیم در کورس قهرمانی می جنگد و یک تیم نیز برای فرار از سقوط تلاش می کند.


او گفت: دیدارهایی که به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می شود، شرایط روحی و روانی متفاوتی را دنبال می کند. ما فردا با تیمی دیدار داریم که سبک بازیشان نسبت به قبل متحول شده و خیلی توپ را بهتر می چرخانند و بازیکنان خوب و کادرفنی فوق العاده ای در اختیار دارند.


وی گفت:  امروز مجددا به مجموعه تیم ماشین سازی ملحق شده ام و بازیکنان پس از دو بازی اخیر لیگ برتر و جام حذفی و دو شکست متوالی، از لحاظ روحی و روانی دچار آسیب شده اند. سعی می کنیم روی مسائل روحی آنها کار کنیم و ان شالله بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا بازیکنان را برای انجام دیدار خیلی خوبی برابر استقلال آماده کنیم.


اخباری ادامه داد: همانطور که از لحاظ سبک فوتبالی و استایل بازی در نیم فصل نخست بازی های خوبی را انجام دادیم، امیدواریم دوباره به همان سبک قبلی برگردیم و بازیکنانمان نیز این پتانسیل را دارند و امیدوارم فردا آغاز این تغییرات در ماشین سازی باشد.
سرمربی ماشین سازی درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش نیز گفت: بازیکن مصدوم زیاد داریم و در حال بررسی هستیم تا ببینیم تعداد مصدومان به کجا ختم می شود و بازیکن محروم هم داریم که ان شالله بتوانیم از بازیکنان جایگزین برای بازی با استقلال استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها