کد خبر : 1744040 | 26 اسفند 1399 ساعت 15:13 | 43.9K بازدید | 2 دیدگاه

باید از تیم ملی حمایت کنیم

مرزبان:دعوت‌نشدن حسینی به تیم‌ملی فاجعه خواهد بود

علیرضا مرزبان مربی تیم سپاهان می گوید قهرمان لیگ در روز آخر مشخص می شود.

مرزبان:دعوت‌نشدن حسینی به تیم‌ملی فاجعه خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم های سپاهان و تراکتور بازی بزرگ هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر را برگزار می کنند. علیرضا مرزبان مربی زردپوشان اصفهانی می گوید این دیدار، یک بازی فوق العاده حساس خواهد بود. او همچنین مدعی است که عدم دعوت از حسینی به تیم ملی یک فاجعه است.

 

* رقابت برای رسیدن به صدر آغاز شده است
بعد از بازی دراماتیکی که برابر تیم خوب مس رفسنجان داشتیم، طبیعتا به یک ریکاوری بزرگی نیاز داشتیم. با توجه به اینکه کادر خیلی خوبی داریم، توانستیم این کار را انجام دهیم تا خود را برای یک بازی سخت آماده کنیم. یک رقابت برای رسیدن به صدر جدول، شروع شده و زنگ ها به صدا در آمده است. باید آماده باشیم تا در هر بازی، کیفیت خوبی را از خودمان نشان دهیم.

 

* براساس فلسفه خودمان برای یک بازی بزرگ آماده ایم
بازی با تراکتور یک دیدار فوق العاده حساس خواهد بود. ما توانستیم آنها را در تبریز شکست دهیم. تراکتور از بازیکنان با کیفیت برخوردار است و مربی باتجربه ای در اختیار دارد. اما ما اهدافمان را خیلی خوب می شناسیم و باید براساس آن اهداف و فلسفه کاری خودمان، سپاهان را برای یک مبارزه بزرگ آماده کنیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را تصاحب کنیم چرا که برای ما نقش فوق العاده حیاتی دارد.

 

* با حاج صفی جلسه ای برای پست بازی او برگزار می کنیم
اضافه شدن احسان حاج صفی به تیم ما، اتفاق مثبتی برای سپاهان است. او که کاپیتان تیم ملی است، به خانه خودش برگشته است. درخصوص اینکه او در چه پستی بازی خواهد کرد، در کادرفنی در این خصوص صحبت می کنیم و جلسه ای هم با حاج صفی برگزار می کنیم تا شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم در چه پستی ما می توانیم از احسان استفاده خوبی داشته باشیم. او کیفیت بزرگی دارد و کاپیتان بزرگی است. سالیان سال است در بالاتری سطح فوتبال آسیا بازی می کند و خیلی خوشحالیم که کاپیتان تیم ملی به ما اضافه شده و این مسئله تیم ما را قدرتمندتر می کند.

 

* دعوت نشدن حسینی به تیم ملی فاجعه است
درخصوص لیست تیم ملی نیز دعوت نشدن محمدرضا حسینی به تیم ملی که بهترین وینگر راست ایران است، یک فاجعه خواهد بود. این مسئله را خیلی روشن عرض کنم چرا که ما باید از حقوق بازیکنان با کیفیت دفاع کنیم. نه بخاطر اینکه او بازیکن ماست بلکه بازیکنان باکیفیتی نظیر حسینی که بتوانند به تیم ملی کمک کنند. در نیم فصلی که او با ما کار کرده، کیفیت بزرگی را از خودش نشان داده است. او بازیکنی است که هم از نظر بدنی و هم از نظر قدرت تاکتیکی خیلی می تواند به تیم ملی ایران کمک کند و امیدوارم این مسئله مورد نظر مسئولان تیم ملی باشد. بازیکنان با کیفیت دیگری که داریم و در تمام پست ها حضور دارند و با توجه به فوتبال خوب و قوی که ارائه می دهیم، 4 یا 5 بازیکن دیگرمان نیز نه تنها لیاقت حضور در تیم ملی را دارند بلکه حق طبیعیشان است و امیدوارم جایشان در تیم ملی خالی نباشد.

 

* باید از کادرفنی و بازیکنان حمایت کنیم
ما برای تیم ملی آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که اردوهای خوبی انجام شود. بازی هایی که در پیش داریم، برای جام جهانی نقش تعیین کننده ای دارند. بازیکنان باید بدانند که نماینده یک ملت بزرگ هستند و بردن این تیم به جام جهانی، چهره زیبایی را از مردم ایران نشان خواهد داد.بخاطر همین است که همه باید با حس خیلی خوب، نه تنها از کادر تیم ملی بلکه از بازیکنان نیز حمایت کنیم و تلاش کنیم احساس خوبی به آنها بدهیم تا به جام جهانی صعود کنیم.

 

* قهرمان لیگ در روز آخر مشخص می شود
هنوز هم می توانیم بگوییم سه تیم بالای جدول لیگ برتر حضور دارند، در رقابت تنگاتنگی تا روز آخر حضور خواهند داشت. تیم هایی مانند پرسپولیس، استقلال و یا سایر تیم هایی که کمی فاصله دارند مانند فولاد و تراکتور می توانند به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک شوند. ما می دانیم کار فوق العاده سختی داریم. این احساس را داریم که قهرمان لیگ روز آخر بازی ها مشخص می شود. تیم ها نتایج فوق العاده مثبتی کسب می کنند و در کنار همدیگر در حال حرکت هستند. این مسئله مثبتی برای فوتبال ایران است و امیدوارم تا روز آخر، فوتبال زیبا و پاکی را ببینیم.

 

* از نتایج تیم راضی هستیم
تا به امروز از نتایجی که کسب کرده ایم، صد در صد راضی هستیم. بعد از بازی های ابتدایی که خوب نبودیم، اکنون ثبات تاکتیکی خیلی خوبی پیدا کرده ایم و این امید را داریم که در ادامه کار و تا روز آخر در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها