کد خبر : 1744050 | 26 اسفند 1399 ساعت 14:05 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مسی به برابری با رکورد تاریخی ژاوی(عکس)

لیونل مسی حالا در تعداد بازی های رسمی برای بارسلونا با ژاوی هرناندز برابر است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب بارسلونا و اوئسکا یک بازی معمولی برای لیونل مسی نبود چرا که فوق ستاره آرژانتینی این فرصت را داشت تا در هفته بیست و هفتم لالیگا تاریخ سازی کند. مهاجم بارسلونا شب گذشته دو گل زد و با رکورد تعداد بازی های رسمی ژاوی در بارسا هم برابری کرد.

 

مسی پیش از این توانسته بود از رکورد بازی های ژاوی با بارسلونا در لالیگا عبور کند. این اتفاق در دیدار برابر کادیز در بیست و یکم فوریه رخ داد و او رکورد 505 بازی هافبک سابق تیم کاتالانی را شکست. با این حال یک رکورد برتر دیگر باقی مانده بود. لئو دیشب توانست با ژاوی در تعداد بازی های رسمی با پیراهن بارسا برابر شود. کاپیتان آبی اناری ها برابر اوئسکا هفتصد و شصت و هفتمین بازی اش را انجام داد. 

مسی در این 767 بازی، رکورد خیرکننده 661 گل و 260 پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

 

 

 

مسی در پایان بازی و در صفحه اینستاگرامش به این قضیه واکنش نشان داد:« رسیدن به چنین آماری در بارسلونا غرورانگیز است. ممنون از تمام هم تیمی هایم که در این سال ها مرا همراهی کردند و از خانواده و دوستانم که همیشه کنارم بودند.»

شاید هواداران بارسا دوست داشتند مسی یک جمله دیگر را نیز اضافه می کرد تا نسبت به آینده او مطمئن شوند؛ اینکه امیدوارم در سال های پیش رو به این آمار همچنان اضافه شود.

 

 

دیدگاه‌ها