کد خبر : 1744056 | 26 اسفند 1399 ساعت 16:15 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی باانگیزه هستیم

ژوائو: برای حذف چلسی هر کاری می کنیم

ستاره پرتغالی اتلتیکو از بازی در این تیم رضایت دارد و به چیزی جز صعود به دور بعد لیگ قهرمانان هم فکر نمی کند.

ژوائو: برای حذف چلسی هر کاری می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا اتلتیکو مادرید در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میهمان چلسی است. بازی رفت در بوداپست با برتری 0-1 چلسی به اتمام رسید و صدرنشین لالیگا اگر می خواهد به دور بعد برود، باید حداقل دو گل به چلسی بزند.

 

 

1539150

 

 

ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو در نشست خبری این بازی گفت:« من و خانواده ام در اتلتیکو خوشحالیم. هر جایی خوب و بد وجود دارد ولی نمی توانم از حضورم در اتلتیکو ناراضی باشم.»

 

کمبود انگیزه:« استعداد داشته باشید ولی انگیزه نداشته باشید، کاری از پیش نمی برید. خیلی از ستاره های با استعداد اینگونه فوتبال شان تمام شده است. نمی خواهم به چنین شرایطی گرفتار شوم. انگیزه لازم برای بازی در اتلتیکو را دارم.»

 

ژوائو در مورد شادی گل جنجالی اش در بازی با ویارئال(نشان دادن هیس) گفت:« یک شوخی ساده با لودی بود. رسانه ها اما عاشق حاشیه سازی هستند. منظورم اصلا سیمئونه نبود.»

 

 

1577419

 

 

سختی وفق پیدا کردن با شرایط اتلتیکو:« می گویند در اتلتیکو مجبور به دفاع کردن شده ام اما در بنفیکا و تیم ملی پرتغال هم باید دفاع کنم. تفاوتی در این زمینه نمی بینم.»

 

شکست چلسی:« من و تیم کاملا آماده ایم. یک مجموعه بسیبار قوی و باکیفیت داریم و می خواهیم تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان بالا برویم. برای شکست چلسی همه توان مان را خواهیم گذاشت.»

 

دیدگاه‌ها