کد خبر : 1744168 | 27 اسفند 1399 ساعت 09:16 | 7K بازدید | 7 دیدگاه

استیلی و تیم امید؛ بزودی استارت می‌زنند

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2021 برگزار خواهد شد.

استیلی و تیم امید؛ بزودی استارت می‌زنند 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا جام ملت های نوجوانان و جوانان آسیا در سال 2021 را در بحرین و ازبکستان لغو کرده بود و این تصمیم به خاطر لغو جام جهانی در این دو رده سنی از سوی فیفا اتخاذ شد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و هم چنین دور نهایی آن در سال 2021 برگزار می شود. در دور مقدماتی هر چهار تیم در یک کشور به میدان می آیند. بازی ها در یازده گروه برگزار می شود. تیم های اول به همراه 5 تیم برتر دوم و میزبان بازی ها 16 تیم شرکت کننده در بازی های نهایی این مسابقات را شکل خواهند داد و بازی ها نهایی هم در ازبکستان برگزار خواهد شد. 

 

تیم ملی امید ایران برای میزبانی بازی های مقدماتی درخواست داده است و پیش تر قصد داشت در صورت اعطای میزبانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی ها را در کیش برگزار کند. 

 

اما بر اساس تصمیمی که پیش تر کمیته فنی فدراسیون فوتبال گرفته بود حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم امید برگزیده شد و به زودی شاهد آغاز تمرینات تیم امید زیر نظر او خواهیم بود. مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود و هر چهار سال یک بار تیم های برگزیده به المپیک صعود خواهند کرد.

دیدگاه‌ها