کد خبر : 1744170 | 27 اسفند 1399 ساعت 09:54 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار برگشت برابر میلان؛

امید در اردوی یونایتد؛ بازگشت کاوانی، پوگبا و فن‌دبیک

پیش از بازی برگشت روز پنجشنبه برابر میلان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد با بازگشت سه ستاره مصدومش به تمرینات امیدهای تازه ای برای پیروزی پیدا کرد.

امید در اردوی یونایتد؛ بازگشت کاوانی، پوگبا و فن‌دبیک

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا برابر میلان در اولدترافورد به تساوی 1-1 دست یافت و شاگردان سولسشر در وقت های تلف شده بازی گل تساوی را از روسونری دریافت کردند.

میلان اکنون با یک گل زده در خانه حریف، در بازی برگشت در سن سیرو دست بالا را در این بازی دارد و شاگردان اوله گنار سولسشر برای صعود حتما باید گل بزندد.

روز یکشنبه سولسشر گفت که ممکن است پنج بازیکن مصدوم این تیم برای دیدار با میلان به ترکیب شیاطین سرخ بازگردند. دانی فن دبیک، ادینسون کاوانی و پل پوگبا حالا طبق اعلام رسمی باشگاه پس از رهایی از مصدومیت به تمرینات این تیم باز گشته اند.

 

1582960

 

جدا از این سه تن، تایید شده که داوید دخیا نیز پس از بازگشت از سفری که به اسپانیا داشت و بعد از گذراندن دوران قرنطینه، به تمرینات منچستریونایتد اضافه شده است.

آنتونی مارسیال، فیل جونز و خوان ماتا تنها مصدومان و غایبان منچستریونایتد خواهند بود و سولسشر امروز درباره وضعیت این سه تن صحبت خواهد کرد.

جونز و ماتا به احتمال زیاد قادر به همراهی یونایتد در سفر به میلان نخواهند بود اما شانس زیادی وجود دارد که آنتونی مارسیال نیز پیش از این بازی به جمع شیاطین سرخ بازگردد.

 

1582961

 

میلان هم البته اخبار خوبی از بهبودی مصدومیت بازیکنانش دریافت کرد و تئو هرناندز، آنته ربیچ و هاکان چالهان اوغلو پس از رهایی از مصدومیت در هفته ای که گذشت برابر ناپولی به میدان رفتند.

زلاتان ابراهیموویچ نیز در نیمی از جلسه تمرین روسونری به همراه دیگر هم تیمی هایش شرکت کرد و او نی زمی تواند آماده به میدان رفتن برابر تیم سابقش باشد.

 

دیدگاه‌ها