کد خبر : 1744177 | 27 اسفند 1399 ساعت 09:55 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

صدرنشینی شهرداری همدان؛ هبه شده نیست

لیگ دو در دور گروه 14 تیمی در جریان است که در پایان تیم های اول بهمراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند.

صدرنشینی شهرداری همدان؛ هبه شده نیست 

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در همدان هیچ گاه به طور جدی مطرح نبوده اما هبه تیم پاس تهران به این شهر که با انتقادات زیادی از سوی فوتبالی ها همراه بوده نشان داد که همدان هم در فوتبال ظرفیت و استعداد دارد و می تواند حرف های خاصی برای گفتن داشته باشد. اما پیوند پاس به فوتبال همدان هیچ گاه جوش نخورد و شاهد سقوط این تیم از لیگ برتر به دسته دوم بودیم و امروز می بینیم شرایط این تیم در لیگ 2 هم خوب نیست و به تازگی احمد جمشیدیان که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده بود از سمت خود استعفاء کرد. 

 

اما فوتبال همدان جز پاس یک تیم دیگر هم در لیگ 2 دارد. شهرداری همدان که بیشتر نفراتش بومی هستند. هر چند حضور بازیکنان بومی و غیر بومی در ترکیب تیم خیلی مهم نیست به این خاطر که فوتبال مرز ندارد. اما شهرداری بر خلاف پاس روزهای خوبی را در لیگ 2 سپری می کند. این تیم در هفته پایانی دور رفت در خانه اش جدی ترین رقیب یعنی علم و ادب را یک بر صفر شکست داد و با 26 امتیاز صدرنشین گروه الف به حساب می آید. صدرنشینی شهرداری همدان در گروه الف لیگ 2 هبه شده نیست و برای مردم شهر حلاوت دیگری دارد و در صورتی که این صدرنشینی تدوام یابد ودر نهایت منجر به صعود به لیگ یک شود برای مردم همدان غرور آفرین خواهد بود چرا که دیگر کسی فوتبال همدان را به خاطر تیمی که به شهر هبه شده مورد انتقاد قرار نخواهد داد. شهرداری همدان حاصل سال ها تلاش فوتبالی های شهر است و صعودش به لیگ یک برای همه فوتبال کشور قابل پذیرش خواهد بود چون فوتبال همدان اکنون در حال برخاستن با زور بازوی خویش است. 

 

و در ادامه و در صورت صعود تیم شهرداری همدان بهترین تصمیم بسیج شدن همه ظرفیت ها و امکانات برای کمک به تیم شهرداری است به این خاطر که این تیم برخاسته از فوتبال همدان است و آنوقت است که فوتبال همدان حتی می تواند رویای صعود به لیگ برتر را هم در ذهن بپروراند. و ایضا بازگرداندن پاس به تهران و صاحبان اصلی اش هم می تواند جبران یک اشتباه بزرگ و نابخشودنی البته از نظر فوتبالی باشد.

دیدگاه‌ها