کد خبر : 1744230 | 27 اسفند 1399 ساعت 14:11 | 27.5K بازدید | 8 دیدگاه

مطهری: باید پای بازیکنان پرسپولیس را طلا گرفت

حمید مطهری مربی پرسپولیس می گوید که کادرفنی به انصاری نیاز دارد و آنها مخالف جدایی مدافع خود هستند.

مطهری: باید پای بازیکنان پرسپولیس را طلا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: جا دارد نوروز باستانی را پیشاپیش خدمت همه مردم ایران و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. امیدوارم چشم هیچ پدر و مادری در سال 1400 بدی‌ها و نامهربانی های روزگار را نبیند، چون همین چند روز پیش که چهلمین روز درگذشت میناوند و انصاریان بود، آدم متأثر می شود و هنوز هم برای ما پرسپولیسی ها غیرقابل باور است. روحشان شاد و قرین رحمت الهی. ما در سال 99 روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و سختی های زیادی کشیدیم. مشکلاتی در بحث مدیریتی بود که قصد ندارم وارد جزئیات شوم. در نهایت هم تیم به فینال آسیا رفت و با آن اختلاف امتیاز قهرمان لیگ شد.


وی در افزود: همه ارکان باشگاه و مدیریت جدید باشگاه خیلی زحمت کشید و آرامش را به تیم تزریق کرد تا خنده بر لبان هواداران پرسپولیس بیاید. می دانیم که کار خیلی سختی بود. بازیکنان نهایت انرژی را گذاشتند و جا دارد به آنها دست مریزاد و خسته نباشید بگویم. آنها 10 ماه تلاش بی ‌وقفه و بدون استراحت داشتند که درگیر تمرین و مسابقات بودند. به نظرم باید پای بازیکنان ما را طلا گرفت. آنها فوق‌العاده زحمت کش و جنگجو ظاهر شدند و به همه آنها خسته نباشید می گویم. در مورد بازی فردا هم باید بگویم تمام تیم‌هایی که جلوی پرسپولیس بازی می ‌کنند انگیزه زیادی دارند و درباره بازی فردا خیلی مهم است که در یک ربع الی 20 دقیقه اول به حریف گل بزنیم تا جریان بازی به نفع‌مان باشد.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ریتم، ضرب‌آهنگ بازی باید توسط تیم ما کاملاً کنترل شود. ریتم و ضرب‌آهنگ مثل موجی است که به سمت ساحل می‌آید و مواقعی پرفشار و خروشان و بعضی اوقات کنترل شده و کندتر کاملاً در اختیار ما باشد تا بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و ان شالله موفق باشیم و سه امتیاز را به هواداران پرسپولیس عیدی بدهیم. در نهایت باید عرض کنم که تمام حریفان برای ما قابل احترام هستند. کادر فنی جدید بالای سر نفت مسجد سلیمان آمده و در دو بازی قبلی با آرایش‌ تیمی مختلفی بازی کرده است. کاملاً رصد و آنالیز شده اند و امیدوارم فوتبال خیلی خوب و قابل قبولی ارائه دهیم و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم.


مربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات پرسپولیس و جدایی انصاری گفت: ما سه بازیکن جذب کردیم. ترابی، مغانلو و فرجی کسانی بودند که در لیست ما حضور داشتند و باشگاه زحمت کشید و توانستیم این بازیکنان را جذب کردیم. در مورد انصاری هم وقتی سه روز پیش عزیزان رسانه در بازی سرخابی ها و رسانه ورزش از من درباره جدایی او سؤال کردند، خودم تعجب کردم که چطور این بحث‌ها مطرح می ‌شود. انصاری بازیکن ماست و کادر فنی و باشگاه مخالف جدایی هستند. کادر فنی در جریان نبود و تا اینکه انصاری روز گذشته با ما در این مورد صحبت کرد. او با ما قرارداد دارد و او را می خواهیم. اگر بندی دارد که می‌تواند فسخ کند، من در جریانش نیستیم و باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی می گیرد.


مطهری در مورد اینکه گفته می‌شود نوراللهی نیز قصد جدایی از سرخپوشان را در پایان فصل دارد، پاسخ داد: یکسری از بچه‌ها قراردادشان آخر فصل تمام می‌شود و این حق طبیعی هر بازیکنی است که برای آینده اش تصمیم بگیرد. اما شما می دانید نوراللهی بازیکن خوب و توانمند ماست، سال‌ها برای تیم زحمت کشیده است و جلساتی هم با باشگاه برای تمدید قرارداد داشته است. اینکه الان این صحبت‌ها مطرح می‌شود، نمی‌دانم برای چیست. نوراللهی خیلی صادقانه و متعهدانه کارش را انجام می‌دهد و امیدوارم بحث تمدید قرارداد هم به خوبی انجام شود.


وی درباره اینکه عیسی آل‌کثیر نیز از 13 فروردین به تیم اضافه خواهد شد، گفت: بله آل ‌کثیر هم از 13 فروردین اضافه می‌شود، ولی به خاطر محرومیت که داشته است نمی‌توانیم این بازیکن را حتی در تمرینات در اختیار داشته باشیم و انفرادی تمرین می‌کند. محرومیت آل‌کثیر واقعاً ناجوانمردانه بود، اما امیدوارم پس از بازگشت شرایط خوبی داشته باشد و بتواند به تیم کمک کند.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در مورد محرومان و مصدومان این تیم گفت: خدا را شکر محروم و مصدومی نداریم. همه در اختیار تیم هستند و طوری کار می‌کنیم که در آخرین بازی هدیه خوبی به هواداران بدهیم.

دیدگاه‌ها