کد خبر : 1744284 | 27 اسفند 1399 ساعت 18:01 | 47.7K بازدید | 4 دیدگاه

تکل روی قایدی؛ پنالتی استقلال سوخت؟ (عکس)

حبیب گردانی خوش شانس بود که اشکان خورشیدی واکنشی نسبت به خطای خشنش روی پای قایدی نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی در دیدار مقابل ماشین سازی تقریبا همه کار کرد ولی اشکان خورشیدی می توانست حتی یک خطای پنالتی به روی این بازیکن اعلام کند که از انجام این کار خودداری کرد.


در دقیقه 64 و در حالیکه استقلال با نتیجه دو بر صفر از ماشین سازی پیش بود، شاگردان مجیدی صاحب یک موقعیت ایده آل شدند که وریا غفوری درون محوطه جریمه توپ را از دست داد و حبیب گردانی مدافع ماشین سازی موفق شد توپ را از کاپیتان استقلال بگیرد و در ادامه توپ به قایدی رسید که گردانی توپ را از این بازیکن نیز گرفت که پس از این صحنه قایدی روی زمین افتاد.


وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان به شدت نسبت به این صحنه معترض بود که باید یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام می شد که با دیدن تصاویر آهسته تلویزیونی، مشخص شد باید این حق را به وریا داد.


گردانی که برای گرفتن توپ روی پای قایدی رفت، به شکل بسیار خشنی با استوک هایش روی پای باشوی کوچک رفت و به دلیل مصدومیت این بازیکن، دقایقی نیز باعث وقفه در بازی شد. در حالیکه خورشیدی داور دیدار به این صحنه نیز نزدیک بود، از اعلام خطای پنالتی خودداری کرد.


به هر حال خورشیدی اگر می خواست خیلی سختگیرانه تصمیم بگیرد حتی می توانست علاوه بر پنالتی، جریمه سنگین تری برای گردانی در نظر بگیرد ولی به هر حال یک پنالتی روی قایدی گرفته نشد.

 

1583127

دیدگاه‌ها