کد خبر : 1744307 | 27 اسفند 1399 ساعت 18:42 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال خوبی را امروز ندیدیم؛

تارتار: بردیم اما از بازیکنانم گلایه‌مندم

سرمربی تیم فوتبال پیکان علی‌رغم پیروزی خانگی مقابل ذوب‌آهن معتقد است بازیکنان تیمش نمایش بهتری را باید ارائه می‌کردند.

تارتار: بردیم اما از بازیکنانم گلایه‌مندم

به گزارش "ورزش سه" مهدی تارتار در نشست خبری پس از پیروزی یک گله تیمش در مقابل ذوب‌آهن در آخرین جدال تیم فوتبال پیکان در سال 99، ابتدای از شرایط سالی که گذشت سخن گفت و اظهار داشت: امیدوارم در سال جدید از شر این ویروس منحوس همه دنیا خلاص شوند و این‌که مسئولان هم در سال جدید فکری اساسی برای اقتصاد کشور داشته باشند و مردم از این شرایط سخت رهایی پیدا کنند و شرایط عادی شود.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد از بازی امروز گفت: بازی بی‌کیفیتی را امروز دیدیم، به‌ویژه در نیمه اول چرا که هیچ موقعیتی روی دروازه‌ها جز ضربات ایستگاهی خلق نشد؛ هیچ‌کدام از تیم‌ها عملکرد خوبی نداشتند و این عملکرد ضعیف فکر می‌کنم برآمده از ترس از باخت بود که روی تیم‌ها تاثیر گذاشته بود. البته خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم روی یک کار تیمی که پیش از این برای تقابل با ذوب‌آهن روی آن برنامه داشتیم، به گل برسیم و بازی را با پیروزی به پایان ببریم.

 

مهدی تارتار درباره تاکتیک امروز تیمش مقابل ذوب‌آهن توضیح داد: ما با شناختی که از ذوب‌آهن داشتیم، روی شوت‌زنی‌ها تمرین کرده بودیم و از این راه هم به گل رسیدیم؛ از گلی که به این شکل به ثمر رسید خیلی خوشحالم اما بازهم می‌گویم که بازی بی‌کیفیتی بود. بعد گل برتری ما، حریف به دنبال استفاده از فرصت ارسال از کناره‌ها بود که بچه‌های ما کناره‌ها را به خوبی بستند و حریف رو به ارسال‌های مستقیم آورد که طبیعی بود چرا که آن‌ها دو مهاجم بلندقامت داشتند. در مجموع این برد در آینده به ما کمک خواهد کرد و ما به این 3 امتیاز نیاز مبرم داشتیم. از همه بازیکنان به خاطر زحمات‌شان تشکر می‌کنیم.

 

تارتار هم‌چنین درباره اعتراضات خود در حین جریان بازی هم گفت: بازی گذشته است و در شرایط بازی استرس بالاست و ما شاید در خیلی از مواقع نتوانیم خود را کنترل کنیم ولی در کل به همه خسته نباشید می‌گویم؛ امیدوارم همیشه برخوردها جدی باشد یعنی با همه نیمکت‌ها محکم برخورد شود. نیمکت ذوب‌آهن هم نیمکت خوبی است؛ یعنی مجتبی حسینی و همکارانش انسان‌های خوبی هستند و در بحث شلوغ‌کاری آن‌ها چنین رفتاری را ندارند. کلی عرض می‌کنم و دوست دارم برخورد با همه نیمکت‌ها شدید باشد که نظم و انضباط همیشه حاکم شود.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان با گلایه از بازیکنان تیمش گفت: دوندگی در تیم ما در نیمه اول کم بود و من بابت این موضوع از شاگردانم گله‌مند بودم؛ برای همین هم تعویض زودهنگامی داشتیم تا بتوانیم دوندگی را بیشتر کنیم و فضاها را از ذوب‌آهن بگیریم که در این امر هم موفق شدیم.

دیدگاه‌ها