کد خبر : 1744315 | 27 اسفند 1399 ساعت 19:07 | 55.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید لیست را تغییر دهیم؛

ماجرای عجیب رضا آذری در دیدار مقابل استقلال

سرمربی ماشین‌سازی از عملکرد نفراتی که اخیرا به این تیم اضافه شده‌اند، رضایت ندارد.

ماجرای عجیب رضا آذری در دیدار مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری پس از شکست ماشین‌سازی مقابل استقلال اظهار کرد: این بازی متفاوت با سایر دیدارها بود. من زمانی برای تمرین با بازیکنان نداشتم و فقط طی جلسات با بازیکنان صحبت‌هایی انجام دادیم ولی متاسفانه بازی ر ا واگذار کردیم. مثل نیم‌فصل اول کار نکردیم، اما نمایش بدی هم نداشتیم و فقط روی اشتباهات خودمان گل خوردیم.

 

او ادامه داد: نفرات جدیدی که اضافه شدند، با نوع تفکرات کادر فنی قبلی آمدند و بنده شناختی نسبت به آنها نداشتم و عملکردشان مورد رضایت بنده نبود.

 

سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد: متاسفانه لیست تیم هم پر شده و برای یارگیری فقط توانستیم محمد ابراهیمی را جذب کنیم. امیدوارم در جلسه امشب با مدیران باشگاه لیست را خالی کنیم چراکه نیاز به بازیکن جدید داریم.

 

اخباری یادآور شد: باید تمرین کنیم و تا جایی که امکان دارد، بازیکن جدید بیاوریم. متاسفانه در دو مقطع به این تیم آمدم که نقل و انتقالات تمام شده بود. هم نیم‌فصل اول که تیم با تفکر یک مربی دیگر بسته شده بود و هم حالا که از من خواستند برگردم و به تیم کمک کنم. فقط یک روز از مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل مانده و لیست تیم هم پر شده است.

 

او تصریح کرد: اگر تیم تمرکز نداشته، باید از نفرات کادر فنی قبلی بپرسید چون من تازه برگشتم و نمی‌دانم چه جوابی بدهم. در یک روز نمی‌توانستم تمرین خاصی داشته باشم یا نکته جدیدی بگویم. متاسفانه مقابل دو حریف مستقیم خودمان در هفته‌های اخیر شکست خوردیم و این مورد کارمان را سخت کرد. من سعی دارم با تمرین، جذب بازیکن و کار بیشتر این مسئله را رفع کنم.

دیدگاه‌ها