کد خبر : 1744326 | 27 اسفند 1399 ساعت 19:29 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

جهانی : اخلاقی نبود به استقلال بروم

هافبک ذوب‌آهن اعلام کرد در دو مقطع پیشنهاد استقلال را داشته است.

جهانی : اخلاقی نبود به استقلال بروم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد جهانی پس از شکست ذوب‌آهن مقابل پیکان اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم و بازی هم در دست ما بود ولی روی یک اتفاق خیلی ساده گل خوردیم. خیلی تلاش کردیم به گل برسیم که نتیجه‌ای نداشت.

 

او درباره ادامه همکاری‌اش با ذوب‌آهن ابراز کرد: تلاش زیادی برای موفقیت تیمم انجام می‌دهم. پیشنهاداتی هم بود، اما درست نبود از ذوب‌آهن جدا شوم. همانطور که آمدیم و تیم نتایج بدی گرفت، باید بمانیم و تیم را جمع کنیم. این مسئله اخلاقی نیست که وسط فصل تیم را رها کنم و بروم.

 

هافبک ذوب‌آهن با بیان اینکه صنعت نفت را پس از۶ سال ترک کردم، گفت: امیدوار هستم حضورم در ذوب‌آهن موجب خیر شود. ابتدای فصل و در نیم‌فصل قرار بود به استقلال بروم که این اتفاق نیفتاد. الان هم صحبت‌هایی انجام شده بود ولی در آخر همراه با ذوب‌آهن ماندم.

 

جهانی تصریح کرد: اصلا به باشگاه استقلال نرفتم که بخواهیم راجع به مبلغ قرارداد صحبت کنیم. من در ذوب‌آهن ماندم و به کارم ادامه می‌دهم.

 

او در خصوص جایگاه پایین ذوب‌آهن در لیگ برتر عنوان کرد: قطعا رتبه ما بهتر می‌شود. الان با ثبات و انگیزه بیشتر کار می‌کنیم ولی در جریان مسابقه اتفاقاتی می‌افتد که هر چقدر تلاش می‌کنید، تبدیل به گل نمی‌شود. امروز هم چمن بلندی بود که توپ مدام گیر می‌کرد. نمی‌دانم چرا چمن را نزده بودند. امیدوارم هرچه می‌گذرد، روند بهتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها