کد خبر : 1744331 | 27 اسفند 1399 ساعت 19:37 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم زاده: نباید شکست را گردن یک نفر بیندازیم

بازیکن ذوب آهن می گوید که این تیم شرایط سختی دارد ولی آنها مطمئن هستند که از این وضعیت خارج می شوند.

ابراهیم زاده: نباید شکست را گردن یک نفر بیندازیم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ابراهیم زاده بازیکن ذوب آهن پس از شکست این تیم مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: پیشاپیش سال نو را تبریک می گویم. سال 99 برایمان با باخت شروع شد و با شکست هم به پایان رسید. امیدوارم در سال جدید بتوانیم بازی های خوبی انجام بدهیم. در این بازی خوب نبودیم و وقتی می بازید، تمام تیم مقصر هستند. ان شالله سال جدید را با بردهای خوبی آغاز کنیم. 


وی گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای نباختن آمده بودند ولی هدف ما واقعا برد بود. موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم ولی این بازی را شکست خوردیم. امیدوارم دیگر این شکست ها تکرار نشود.


او درباره سخت شدن شرایط ذوب آهن در ادامه راه پاسخ داد: نیم فصل دوم جمع کردن امتیاز سخت است و تیم ها نسبت به یکدیگر شناخت بهتری دارند و بازیکنان حریف را آنالیز می کنند و همه مربیان سبک بازی رقیبان را می فهمند. شرایط سختی است و باید از این وضعیت خارج شویم. جایگاه واقعی ذوب آهن اینجای جدول نیست. ما، باشگاه و هواداران تحت فشار هستیم ولی هواداران مطمئن باشند شرایط اینگونه نمی ماند و وضعیت بهتر می شود.


وی درخصوص تأثیر شهاب گردان در شکست ذوب آهن گفت: نمی توانم بگویم چون شهاب گردان نبود آن گل را خوردیم. شاید شهاب آن توپ را می گرفت و توپ بعدی را گل می خورد. ما نباید تقصیر ها را به گردن یک نفر بیندازیم. وقتی می بازیم کل تیم مقصر است. از خود من گرفته تا کادرفنی و سایر بازیکنان. تمام تیم مقصر است و بعد از بازی نیز در رختکن تقصیرها را گردن یک نفر نینداختیم. ان شالله این اتفاقات تکرار نشود.

دیدگاه‌ها