کد خبر : 1744333 | 27 اسفند 1399 ساعت 19:45 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: باید بازی رفت را به فراموشی بسپاریم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش کار دشواری مقابل منچستریونایتد پیش رو خواهد داشت.

پیولی: باید بازی رفت را به فراموشی بسپاریم

به گزارش "ورزش سه"، گل لحظات پایانی سیمون کیائر در اولدترافورد باعث شد تیم استفانو پیولی به یک تساوی ارزشمند در خانه منچستر یونایتد دست پیدا کند و با امیدهای بیشتری پا به مسابقه برگشت با این تیم بگذارند. در همین ارتباط میلان فردا شب در سن سیرو میزبان منچستر یونایتد خواهد بود و سرمربی این تیم معتقد است که آنها باید دیدار رفت در اولدترافورد را به فراموشی بسپارند.

 

استفانو پیولی گفت: " تمام بازی هایی که انجام دادیم باعث رشد ما شده است. اکنون می خواهیم شرایط را در دست داشته باشیم. ما برای رسیدن به اینجا اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته ایم. ما می خواهیم برنده شویم. ما می‌دانیم که فردا با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد چرا که منچستریونایتد تیم بسیار خوبی است. آنها برای مدت طولانی شکست نخورده اند و برای ارائه یک عملکرد خوب به کیفیت و شخصیت لازم احتیاج داریم."

 

 

1581273

 

 

پیولی در ادامه گفت: " پیش بینی این بازی دشوار است. آنها در بازی رفت بسیار تهاجمی عمل کردند اما ما توانستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. نتیجه بازی رفت نمی تواند روی این مسابقه تاثیرگذار باشد. ما باید سعی کنیم که برای حریف خطرناک باشیم. آنچه تاکنون انجام داده ایم نمی تواند کافی باشد. اکنون انتظارات بیشتری وجود دارد اما ما ثابت کرده ایم که می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم."

 

وضعیت زلاتان ابراهیموویچ: " ما زلاتان و بن ناصر را در اختیار خواهیم داشت. با این حال خواهیم دید که آیا ایبرا فردا از ابتدا کار را آغاز خواهد کرد یا خیر. به طور کلی او یک بازیکن کلیدی برای ماست. او و کیائر اعتماد به نفس تیم را افزایش داده اند و ما به لطف آنها پیشرفت کرده ایم."

 

 

1582812

 

 

ادینسون کاوانی: " او بازیکن بزرگی است اما من هیچگاه مربی اش نبوده ام. ایبرا قهرمان است و من به او کاملا اعتقاد دارم."

دیدگاه‌ها