کد خبر : 1744342 | 27 اسفند 1399 ساعت 20:21 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادینسون کاوانی غایب مهم یونایتد در بازی بزرگ

برخلاف ادعای اوله گنار سولسشر ستاره اروگوئه‌ای منچستریونایتد یعنی ادینسون کاوانی در لیست این تیم برای بازی فردا مقابل میلان قرار نگرفته است.

ادینسون کاوانی غایب مهم یونایتد در بازی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فرداشب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا مهمان میلان خواهد بود؛ مسابقه ای که در بازی رفت با تساوی 1-1 به پایان رسید و به طور قطع شیاطین سرخ برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

ساعاتی پیش بود که سرمربی شیاطین سرخ یعنی اوله گنار سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار برابر میلان اعلام کرد که ادینسون کاوانی بهبود یافته و مشکلی برای حضور در بازی فردا شب نخواهد داشت؛ مسئله ای که باعث امیدواری فراوان هواداران یونایتد شد اما لحظاتی پیش مشخص شد که ستاره اروگوئه ای دیدار حساس برابر میلان را از دست داده است.

 

 

1569992

 

 

در واقع به نظر می‌رسد که یک تغییر لحظه آخری رخ داده و ادینسون کاوانی نهایتا نتوانسته چراغ سبز پزشکی را برای حضور در جدال حساس و سرنوشت ساز در برابر میلان به دست آورد.
با این حال پل پوگبا مارکوس راشفورد و دونی فن دبیک که بازی رفت را از دست داده بودند در لیست منچستر یونایتد برای دیدار فردا شب قرار گرفته اند. از طرف دیگر داوید دخیا نیز که به دلیل تولد دخترش در اولدترافورد غایب بود، می‌تواند در مسابقه برگشت در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها