کد خبر : 1744344 | 27 اسفند 1399 ساعت 20:30 | 48.3K بازدید | 5 دیدگاه

زیباترین روز سرمربیگری برهانی

آرش آقای گل را به آسمان پرتاب کردند (عکس)

تیم فوتبال امید استقلال در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر امیدهای تهران، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

آرش آقای گل را به آسمان پرتاب کردند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته هفدهم و پایانی لیگ برتر امیدهای تهران به شکلی سخت و استرس زا موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد تا شاگردان برهانی در جدال نفس گیری که با تیم بادران داشتند، کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.


در هفته پایانی استقلال در شرایطی به مصاف تیم قدرتمند و سایپا رده چهارمی رفته بود که آنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بادران در صدر ایستاده بودند. حریف مستقیم آبی پوشان یعنی بادران باید به مصاف اتحاد سالار قعرنشینی می رفت که در 16 دیدار قبلی خود تنها 4 امتیاز به دست آورده و 63 بار نیز دروازه اش باز شده بود.


تا قبل از برگزاری هفته پایانی، استقلال با تفاضل گل +23 در صدر بود و بادران نیز تفاضل گل +15 داشت. شکست عجیب اتحاد سالار با نتیجه 11 بر صفر مقابل پیکان در هفته ماقبل پایانی باعث شد تا استقلالی ها نگران کسب پیروزی پرگل و عجیبی توسط بادران و جبران تفاضل گل ایجاد شده باشند.


به هر حال دو تیم دیدارهای خود را در هفته پایانی برگزار کردند و استقلال و بادران نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفتند. اختلاف گل کم میان بادران و اتحاد سالار آبی پوشان را امیدوار کرد که آنها با حفظ تک گل احسان روحانی، عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.


اما یاسین هنرمند بازیکن سایپا در نیمه دوم حساب کار را به تساوی کشاند و بادران نیز در بازی همزمان 3 بر صفر پیش افتاد تا قهرمانی برای شاگردان برهانی از دست رفته باشد. سرمربی امیدهای استقلال در 20 دقیقه پایانی دست به تعویض های انتحاری زد.


او سه بازیکن نامدار خود یعنی محمدحسین فلاح، امیرحسین خدامرادی و احسان روحانی که برای تیم بزرگسالان استقلال نیز به میدان رفته اند را بیرون کشید و بازیکنان جوانی نظیر سجاد نعمتی ، عرفان باقری و فرهاد زاوشی که از رده جوانان به تیم امید اضافه شده اند را به بازی فرستاد و همین تعویض های برهانی در فاز هجومی، نتیجه بازی را تغییر داد.


در دقیقه 81 فرهاد زواشی با حرکتی که درون محوطه جریمه داشت، با خطای مدافع سایپا سرنگون شد که داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که رضا گردان این ضربه پنالتی را وارد دروازه حریف کرد و آبی پوشان این دیدار را که در نیمه دوم 9 دقیقه زمان تلف شده داشت، به سود خود به پایان رساندند.


امیدهای استقلال در نهایت به لطف تفاضل گل +24 نسبت به بادرانی که تفاضل +18 داشت، با 39 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آوردند تا مهاجم سابق آبی پوشان در نخستین تجربه جدی مربیگری خود، یک عنوان قهرمانی را برای استقلال کسب کند تا اینگونه شاگردانش او را بر روی دستان خود، به آسمان پرتاب کنند.

 

1583194

 

1583195

 

1583196

 

1583197

دیدگاه‌ها