کد خبر : 1744346 | 27 اسفند 1399 ساعت 20:40 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: استثنایی بین اوبامیانگ و بقیه قائل نیستم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید اوبامیانگ برای رسیدن به ترکیب اصلی باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

آرتتا: استثنایی بین اوبامیانگ و بقیه قائل نیستم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی 3-1 آرسنال در دیدار برگشت برابر المپیاکوس در یک هشتم نهایی لیگ اروپا، این تیم از شانس زیادی برای صعود به دور بعدی برخوردار است. با این حال توپچی ها نباید در مسابقه فردا شب المپیاکوس را دست کم بگیرند و میکل آرتتا نیز می‌داند که تیمش باید با تمام قوا پا به این جدال بگذارد.

 

 

1583202

 

 

میکل آرتتا پیش از مسابقه فردا شب گفت: " قطعاً کار صعود ما تمام نشده است. با توجه به مسابقاتی که من از المپیاکوس دیده ام و دیدارهایی که آنها در لحظات پایانی به پیروزی رسیده اند، بنابراین کار ما بسیار دشوار خواهد بود. آنها سعی می کنند تا ما را تحت فشار قرار دهند بنابراین هنوز چیزی تمام نشده است."

 

حواشی اوبامیانگ: "بله ما با یکدیگر صحبت کردیم و همه چیز به شکلی کاملاً مثبت حل شده است بنابراین رو به جلو حرکت می کنیم. البته او برای بازگشت به ترکیب اصلی باید در بالاترین سطح عملکرد خود قرار گیرد و هیچ استثنایی وجود ندارد. ما سعی خواهیم کرد که یک تیم کاملاً رقابتی برای پیروز شدن تشکیل دهیم."

 

 

1572704

 

 

مصدومان آرسنال: " همه کم و بیش وضعیت بهتری پیدا کرده اند و امیدواریم که تیم را به شکلی در اختیار داشته باشیم و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد."

دیدگاه‌ها