کد خبر : 1744386 | 27 اسفند 1399 ساعت 23:52 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: سال نو مبارک، باید صعود کنیم

سرمربی مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر گل ریحان که با پیروزی 5بر1 مس کرمان خاتمه یافت از نکات مثبت تیمش در این بازی تمجید کرد.

مهاجری: سال نو مبارک، باید صعود کنیم

به گزارش ورزش سه؛ رضا مهاجری در پایان این بازی گفت: شروع بسیار خوبی در این مسابقه داشتیم اما بعد گل دوم به نوعی اشباع شدیم و راحتی خیال سبب شد در دقایقی نتوانیم ریتم خوب خود را حفظ کنیم.

 

مهاجری افزود: در بین دو نیمه به بچه ها گفتم که مواظب ضربات ایستگاهی حریف باشند و اگر گل دریافت کنیم کارمان سخت می شود که در ابتدای نیمه دوم این اتفاق افتاد اما خوشحالم که بچه ها بلافاصله به روند خوب خودشان بازگشتند و گل های بعد را به موقع به ثمر رساندند.

 

سرمربی مس کرمان این بازی را حاوی نکات مثبت بسیاری برای تیمش دانست و گفت: خوشبختانه در این بازی تفاضل گل ما شرایط مطلوبی پیدا کرد و این برای ما بسیار مهم بود. همچنین در این بازی بازیکنان جدید تیم ما بسیار نمایش خوبی داشتند که این موجب دلگرمی ماست که در کنار نفرات آماده و خوبی که در تیم داشتیم، در نیم فصل دوم در بهترین شرایط کار خود را دنبال کنیم.

 

رضا مهاجری با اشاره به تعطیلات نیم فصل لیگ یک گفت: باید از تعطیلات نهایت استفاده را برای آماده سازی و رفع نواقص تیم انجام دهیم و امیدوارم تعطیلات مفیدی را پشت سر بگذاریم.

 

وی با تبریک سال نو در پایان گفت: امیدوارم در سال آینده با صعود مس کرمان به لیگ برتر سال بسیار خوبی را برای کرمانی ها رقم بزنیم و موجبات خوشحالی آن ها را فراهم کنیم.

دیدگاه‌ها