کد خبر : 1744391 | 28 اسفند 1399 ساعت 00:24 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

کادرفنی باشخصیت و کاربلدی داریم

محمدی: بودجه‌مان محدود است اما مشکل مالی نداریم

مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید با وجود بودجه محدود اما از نظر مالی مشکل خاصی در این مجموعه نیست.

محمدی: بودجه‌مان محدود است اما مشکل مالی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران امروز در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن به برتری یک بر صفر رسید تا با یک‌پیروزی شیرین سال ۹۹ را به پایان برساند. نکته قابل توجه درباره پیکان این است که در فصل جاری آنها شرایط بسیار بهتری نسبت به گذشته دارند.


بی تردید در موفقیت های فصل جاری پیکان در کنار زحماتی که کادرفنی و بازیکنان می کشند نقش اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه غیرقابل انکار است.


محمدی به عنوان یک مدیرفوتبالی در این فصل توانسته آرامش خاصی بر مجموعه پیکان حاکم کند و با انتخاب های درست دربحث کادرفنی و موضوعات دیگر خودروسازان را در مسیر پیشرفت قرار بدهد.


اکبر محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن عنوان کرد: به بچه‌ها، کادر فنی، پرسنل زحمتکش باشگاه و مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو تبریک می‌گویم.


وی درباره مسایل مالی باشگاه پیکان تاکید کرد: این فصل کمترین دغدغه را از مسائل مالی داریم. با اینکه بودجه ما محدود است، تلاش کردیم مدیریت کنیم و اثر آن در زمین مشخص است. کادر فنی باشخصیت، کاربلد و باانضباطی داریم و البته تیمی که در اختیار آن است. امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد. هنوز چیزی تمام نشده است، اما خوشحالیم سال به خوبی تمام شد.


مدیرعامل باشگاه پیکان درباره نقل و انتقالات تیمش در نیم فصل خاطرنشان کرد: امروز (چهارشنبه) علی عبدالله‌زاده را جذب کردیم و عزیز معبودی هم در زمین بازی کرد. اگر کادر فنی به بازیکنی نیاز داشته باشد، یکی دو جای خالی داریم و تلاش می‌کنیم آن را تکمیل کنیم.

دیدگاه‌ها