کد خبر : 1744405 | 28 اسفند 1399 ساعت 02:35 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: مطمئنم به همان تیمی که نمی‌خواهم می‌خوریم!

هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ کسب پیروزی برابر لاتزیو را مهم توصیف کرد.

فلیک: مطمئنم به همان تیمی که نمی‌خواهم می‌خوریم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب موفق شد در خانه با نتیجه 2-2 لاتزیو را مغلوب کرده و با اقتدار راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود. حالا 19 بازی از آخرین شکست بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا می‌ گذرد. هانسی فلیک در پایان مسابقه در مورد رابطه اش با حسن صالح حمیدزیچ و البته سبک بازی پرریسک بایرن مونیخ صحبت کرد.

 

هانسی فلیک گفت: "برای من مهم بود که ما در این بازی پیروز شویم. لاتزیو در خط دفاعی عملکرد خوبی ارائه داد، اما فکر می کنم بایرن مونیخ شایسته کسب این پیروزی بود. اما چه حیف که در دقایق پایانی دروازه ما باز شد. خط حمله ما بسیار قوی است و ما معمولا پر ریسک بازی می کنیم. مهم این است که به همین شکل ادامه داده و از جلو دفاع کنیم تا حریفانمان را تحت فشار قرار دهیم. مطمئنا هر از چند گاهی حریف فرصت هایی هم پیدا می کند، اما من می خواهم تیمم به همین شکل بازی کند.

 

1583270

 

قرعه مورد علاقه برای دور بعدی؟ امیدوارم قرعه خوبی نصیب بایرن شود و ما دو مسابقه باکیفیت ارائه بدهیم، زیرا می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. اگر از تیمی که نمی خواهم با آنها مواجه شویم نام ببرم که تضمین می کنم به همان تیم برخورد خواهیم کرد (با خنده).

 

قوانین قرنطینه در مورد بازی های ملی؟ داوید آلابا در اولین بازی در اسکاتلند غایب خواهد بود و در مورد رابرت لواندوفسکی نیز منتظریم ببینیم مسئولان چه می گویند. چند روز دیگر تا بازی های ملی باقی مانده است.

 

رابطه با حسن صالح حمیدزیچ؟ همین امروز با هم صحبت کردیم. گفت و گوی کوتاهی داشتیم، اما ما در جهت منافع باشگاه عمل می کنیم."

دیدگاه‌ها