کد خبر : 1744412 | 28 اسفند 1399 ساعت 09:46 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ سازی سرمربیان آلمانی در لیگ قهرمانان

برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چهار سرمربی آلمانی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات حاضر هستند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی به پایان رسید که با توجه به نتایج به دست آمده بایرن مونیخ و چلسی توانستند جواز حضور در دور بعدی چمپیونزلیگ را به دست آورند.

 

با صعود چلسی و بایرن مونیخ به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها یک اتفاق جالب در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد. اکنون توماس توخل، هانسی فلیک، یورگن کلوپ و ادین ترزیچ چهار سرمربی آلمانی محسوب می شوند که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر هستند.

 

 

1583280

 

 

گفتنی است تا پیش از این هیچ گاه چهار سرمربی از کشور آلمان به شکل همزمان نتوانسته بودند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند تا اکنون برای اولین بار این اتفاق رخ داده است.

 

اکنون باید دید که این چهار سرمربی آلمانی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا کجا پیش خواهند رفت. هانسی فلیک به همراه بایرن مونیخ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود. یورگن کلوپ نیز که با لیورپول اوضاع خوبی در لیگ برتر تجربه نمی کند تمام تمرکز خود را روی موفقیت در لیگ قهرمانان قرار داده است.

 

 

1583297

 

 

توماس توخل می‌خواهد مانند فصل گذشته و این بار به همراه چلسی تا مراحل پایانی پیش برود و در آخر ادین ترزیچ از انگیزه‌های فراوانی برخوردار است تا در ماه های پایانی حضور خود روی نیمکت دورتموند با این تیم شگفتی ساز شود.

 

 

1583300

 

 

در واقع به نظر می رسد که سرمربیان آلمانی طی سالهای گذشته با پیشرفت قابل ملاحظه ای رو به رو شده اند. تا جایی که به عنوان مثال اخیراً یورگن کلوپ موفق شد لیورپول را بعد از 30 سال به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس برساند؛ یا هانسی فلیک با بایرن مونیخ به شش گانه معروف دست یافت. این اما پایان کار نبود و سرمربیان جوان اهل این کشور نیز در حال پیشرفت مداوم هستند که نمونه بارز آن یولیان ناگلزمان است که گفته می‌شود بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان این سرمربی هستند.

دیدگاه‌ها