کد خبر : 1744416 | 28 اسفند 1399 ساعت 09:54 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

پایان وقت اداری امروز آخرین مهلت به آبی‌ها؛

استقلالی شدن قاسمی‌نژاد در دست استقلال!

سند استقلالی شدن امین قاسمی‌نژاد در گرو عملکرد مدیران این باشگاه تا ظهر امروز پنج‌شنبه است.

استقلالی شدن قاسمی‌نژاد در دست استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی باشگاه پدیده خراسان پس از اعلام مبلغ ۴میلیارد تومانی بابت صدور رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد، تخفیف خوبی دوباره به استقلالی‌ها داده، خبر می‌رسد که این باشگاه تهرانی برای پرداخت پول رضایتنامه حاضر به دست به جیب شدن نیست.

 

مدیران باشگاه استقلال تهران که چک دو ماهه یکی از اعضای باشگاه را به پدیده پیشنهاد کرده‌اند و خیلی از نفرات را واسطه این توافق کرده‌اند، با مخالفت صریح باشگاه مشهدی که از مشکلات مالی رنج می‌برد روبرو شده‌‌اند تا در نهایت حرف آخر به استقلالی‌ها زده شود.

 

پدیده‌ای‌ها در آخرین پیام خود، پایان وقت اداری امروز پنج‌شنبه را به عنوان آخرین زمان واریز وجه رضایتنامه قاسمی‌نژاد به استقلال اعلام کرده و با این اوصاف اکنون سرنوشت استقلالی شدن امین تنها در گرو تصمیم و عمل این باشگاه پرطرفدار پایتخت است.

 

یکی از مدیران ارشد پدیده با تایید این خبر به "ورزش سه" گفت: حرف‌های زیادی در این مدت رد و بدل شد ولیکن استقلال اگر به جد خواستار جذب قاسمی‌نژاد است به خودش بستگی دارد. آنها می‌توانند بابت رضایتنامه مبلغ درخواست شده را به حساب باشگاه پدیده واریز کنند تا ما نیز که بخاطر رفع و رجوع مشکلات تیم مجبور به فروش بازیکن شده‌ایم به خواسته خود برسیم.

 

او تاکید کرد: مطمئنا هیچ راه جایگزینی برای انجام این انتقال وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها