کد خبر : 1744440 | 28 اسفند 1399 ساعت 11:20 | 33.4K بازدید | 3 دیدگاه

دوست داشتم تا آخر عمر برای استقلال بازی کنم 

آذری: در حق رضا آذری بد کردند!

بازیکن ماشین سازی اولین بازی اش را برای این تیم مقابل تیم سابقش انجام داد.

 آذری: در حق رضا آذری بد کردند!

به گزارش ورزش سه، رضا آذری که به  تازگی از استقلال به ماشین سازی پیوسته در اولین تقابل در تیم جدیدش مقابل ماشین سازی  قرار گرفت که این نکته جالبی است این بازیکن در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: به مدت ۴ ماه قرضی به ماشین سازی آمدم و یکی دو روز است که به جمع آنها اضافه شده ام . نتوانستم به صورت فیکس میدان بروم چون  شماره کارتم با شماره پیراهنم یکی نبود و منتظر شدم که پیراهنم برسد.


او در مورد شکست ماشین سازی مقابل استقلال ادامه داد: اگر بخواهیم در لیگ موفق باشیم انتظارات خیلی باید بالاتر از این باشد. من مطمئنم با کمک آقای اخباری و کادرش می‌توانیم به روزهای خوب برگردیم. استقلال هم خوب کار کرد و به نظر من برد حقشان بود.


این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا بعد از اتمام قرارداد  با ماشین سازی دوباره به استقلال برمی گردد یا خیر افزود: بله ولی  باید ببینم خدا چه می‌خواهد. فعلا تا آخر فصل بازیکن ماشین سازی هستم و برای این تیم توانم را می‌گذام انشالله که بتوانم کمک کنم. خودم وقتی به ماشین سازی آمدم باورم نمی شد که این مشکلات را داشته باشد ولی من ایمان دارم که شرایط بهتر می شود و انشالله در ادامه نتایج خوبی بگیریم. 


آذری در پاسخ به این سوال که آیا پشیمان نیست ماشین‌سازی را با شرایط سختی که دارد انتخاب کرده است گفت:  نه پشیمان نیستم.به هر حال  رضایت نامه قطعی هم به من ندادند تا راحت تر جابجا شوم. ولی الان اصلا پشیمان نیستم و تمام تلاشم را می کنم به ماشین سازی کمک کنم و انشالله نتایج خوبی تا آخرفصل میگیریم. 


آذری که در حضور چهار روزه اش در  ماشین سازی  تجربه کار با دو مربی  مختلف یعنی  مهدی پاشازاده و سعید اخباری را  تجربه کرده در این باره خاطرنشان کرد:  آقای پاشازاده  این مدت اینجا بود  زحمت کشید و رفت و بعد هم آقای اخباری دوباره  سرمربی شد. در این چند روزی که با آقای اخباری برخورد داشتم فهمیدم مربی بسیار با دانشی است. درست است او سن  کمی دارد ولی مطمئنم که حرف‌های زیادی برای گفتن در آینده دارد. مطمئن هستم می‌تواند این تیم را سرو سامان دهد و به جایگاه اصلی اش برگرداند. 

 

 

1583314

 


آذری در پایان در مورد جدایی از استقلال افزود : من دوست داشتم تا آخر عمرم  برای این تیم بازی کنم ولی نشد . در حال حاضر در فوتبال حرفه‌ای شرایطی پیش می‌آید که مجبور می‌شوی از یکی جدا شوی ولی کمی به من بی احترامی شد. دربافتی من ده درصد بیشتر نبود. اما من را مجبور کردند با باشگاه تسویه کنم و  رفتارهای عجیبی دیدم‌ که دوست ندارم در موردشان حرف بزنم،روی صحبت من فقط با بعضی از افراد حاضر در  باشگاه است. من نمی خواهم برای استقلال حاشیه درست کنم به خصوص الان که دارد نتیجه می گیرد و امیدوارم تداوم داشته باشد  اما یک مقدار در حق رضا آذری بد کردند.بعد از ۱۳ سال اینگونه برخورد کردن جالب نبود، درحالیکه من همیشه به قراردادم با استقلال تعهد داشتم  اما باید شرایطی را پیش ببرند که به همه بازیکنان احترام بگذارند و در آخر هم جا دارد از  مدیرعامل و هیئت مدیره ماشین سازی و تمام مجموعه تشکر کنم.

دیدگاه‌ها