کد خبر : 1744447 | 28 اسفند 1399 ساعت 11:31 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر شیرازی امروز قراردادش را ثبت می‌کند؛

توافق نهایی شهرام گودرزی با شهر خودرو

پس از مذاکرات چند روزه سرانجام بازیکن سابق تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برای ادامه فصل با عنابی‌پوشان مشهدی به توافق رسید.

توافق نهایی شهرام گودرزی با شهر خودرو

به گزارش "ورزش سه" یکی از گزینه‌های مهدی رحمتی برای تقویت خط حمله تیمش و جایگزینی امین قاسمی‌نژاد، شهرام گودرزی وینگر باتجربه و اصالتا شیرازی بود که در تیم‌هایی چون تراکتور تبریز، گسترش فولاد، فجرسپاسی سابقه بازی لیگ برتری داشت و در فصل جاری نیز در رقابت‌های لیگ یک برای تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر توپ می‌زد؛ اما پس از پایان نیم‌فصل اول لیگ یک و جدایی فراز کمالوند، گودرزی هم به دنبال جدایی از جمع شاهینی‌ها بود.

 

او پس از چند جلسه مذاکره با مدیران باشگاه شهر خودرو به توافق نهایی با آن‌ها رسید و امروز نیز قرار است قراردادش را به ثبت برساند؛ البته شهرام گودرزی با کاروان مشهدی‌ها به آبادان سفر نکرده تا در مقابل صنعت نفت بتواند به میدان برود اما با شروع سال جدید از هفته آینده نیز می‌تواند با نظر مهدی رحمتی در ترکیب شهر خودرو بازی کند.

 

پیش از جذب شهرام گودرزی، شهر خودرو با حسام پورهاشم، یوسف وکیا و مهرداد بایرامی به توافق رسیده بود و حالا گودرزی چهارمین خرید زمستانی عنابی‌پوشان مشهدی به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها