کد خبر : 1744453 | 28 اسفند 1399 ساعت 11:39 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

حرص و جوش تارتار برای برد آخر سال(عکس)

سرمربی پیکان دیروز در دیدار تیمش مقابل ذوب آهن فشار زیادی را تحمل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران امسال برخلاف فصول گذشته که معمولا برای بقا در لیگ برتر دست و پا می زد، با هدایت مهدی تارتار روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. خودروسازان با ترکیبی کاملا جوان در لیگ بیستم وارد شده اند و البته که با همین نفرات کم تجربه هم نتایج خوبی به دست آورده اند.

 

 

1583322

 


پیکان دیروز در شرایطی مقابل ذوب آهن قرار گرفت که در مسابقه قبلی لیگ برتری خود مقابل پدیده با اشتباه داوری بازنده شد و انگیزه زیادی داشت تا در آخرین بازی سال 99 پیروز شود. شاگردان مهدی تارتار روز گذشته هم با ترکیبی جوان وارد زمین شدند. نفراتی که اکثر آنها زیر 23 ساله هستند. از این رو با توجه به اتفاقات مسابقه مهدی تارتار کنار زمین حرص و جوش زیادی می خورد و فشار زیادی را تحمل کرد.


این مربی موفق که در سال های گذشته با تیم های مختلف نتایج خوبی کسب کرده ، انگیزه زیادی برای موفقیت با پیکان دارد و تا اینجای کار نیز شرایط خوبی را برای خودروسازان رقم زده است. تارتار دیروز هم 90 دقیقه لب خط طولی زمین شهرقدس آرام و قرار نداشت اما بعد از سوت پایان با کسب برد نفس راحتی کشید و به شاگردانش خسته نباشید و تبریک گفت.


پیکان تا اینجای رقابت های لیگ برتر با کسب 24 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و با توجه به جذب چند بازیکن جدید و تقویت تیم قطعا در آینده شرایط بهتری را نیز پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها