کد خبر : 1744479 | 28 اسفند 1399 ساعت 14:18 | 38.6K بازدید | 3 دیدگاه

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بالاخره باز شد؟

به خبرنگاران حوزه استقلال که مقابل ساختمان این باشگاه حضور دارند، اطلاع داده شد که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شده است.

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بالاخره باز شد؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه طی روزهای گذشته اخبار ضد و نقیض و غیر رسمی مختلفی از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال توسط رسانه ها و فضای مجازی مخابره شد، حالا دیگر به نظر می رسد این پنجره به صورت رسمی باز شده باشد.


به خبرنگاران و گزارشگران حوزه استقلال که برای تهیه گزارش و آخرین اخبار پیرامون روند جذب امین قاسمی نژاد و همچنین باز شدن پنجره آبی ها مقابل ساختمان این باشگاه حضور دارند، اعلام شد که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شده است.


اینگونه به نظر می رسد که بالاخره مطالبات نیکولای بودوروف مدافع بلغاری استقلال پرداخت شده و فیفا نیز پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را باز کرده که البته هنوز هم باید به انتظار اعلام رسمی این خبر از سوی رسانه باشگاه استقلال باشیم.


درخصوص روند جذب امین قاسمی نژاد نیز گفته می شود که علی نامداری مشاور هیئت مدیره استقلال چکی را در این خصوص صادر کرده و قرار است مدیران پدیده در ازای دریافت این چک، رضایت خود از انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال را اعلام کرده تا پروسه جذب این بازیکن پس از کش و قوس فراوان به پایان برسد و قاسمی نژاد به صورت رسمی به جمع شاگردان مجیدی اضافه شود.

دیدگاه‌ها