کد خبر : 1744502 | 28 اسفند 1399 ساعت 15:39 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

از ترکیب و نیمکت تا کاپیتانی تیم حریف؛

سرنوشت متفاوت کاپیتان های تیم ملی در نقش جهان

در شرایطی که در بازی قبلی تیم تراکتور هر سه کاپیتان این تیم در ترکیب تی تی ها حضور داشتند اما حالا یکی روی نیمکت حضور دارد و دو بازیکن دیگر نیز رودرروی هم قرار گرفته‌اند.

سرنوشت متفاوت کاپیتان های تیم ملی در نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های تراکتور و سپاهان از دقایقی قبل در ورزشگاه نقش جهان آغاز شده و دو تیم غیر تهرانی فوتبال ایران، یکی از حساس ترین بازی های این فصل را برگزار می‌کنند. این در حالی است که سه کاپیتان تیم ملی که در سه فصل اخیر پیراهن تراکتور را برتن داشتند و مقابل سپاهان صف آرایی می‌کردند، امروز در شرایطی متفاوت به میدان رفته‌اند.

 

احسان حاج صفی پس از این که تراکتوری ها را از نظر مالی مجاب کرد، راهی سپاهان شد و در همین بازی نخست بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بسته است. او با استقبالی ویژه از هتل خارج شد و گوینده ورزشگاه نیز به شکلی خاص این بازیکن را معرفی کرد.

 

دو ستاره تیم تراکتور هم که شایعه جدایی شان وجود داشت اما در نهایت تصمیم گرفتند که در تیم رسول خطیبی ادامه دهند، یکی روی نیمکت قرار دارد و دیگر در ترکیب اصلی بازی می‌کند. اشکان دژاگه زوج عباس زاده در خط حمله تیم تراکتور است و باتوجه به قدرت بازیسازی، تلاش می‌کند تا محمد عباس زاده مهاجم تراکتور را صاحب موقعیت کند.

 

شاید در نیمه دوم مسعود شجاعی که روی نیمکت نشسته، جای اشکان دژاگه را بگیرد که امروز بسیار نزدیک به عباس زاده بازی می‌کند اما احتمالا نقش بازیسازی را خواهد داشت. شاید کمتر کسی پیش بینی می‌کرد که این سه در آخرین بازی سال 1399 در مقابل هم قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها