کد خبر : 1744532 | 28 اسفند 1399 ساعت 17:21 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

سد دوباره پیام برابر پنالتی پیمان

مهاجم جدید تیم تراکتور نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه سپاهان را باز کند.

سد دوباره پیام برابر پنالتی پیمان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های ماشین سازی و سپاهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، یک دیدار عجیب و ماندگار در تاریخ لیگ برتر بود. داور این بازی، 5 بار اعلام پنالتی کرد که سهم ماشین سه و سهم سپاهان دو پنالتی بود.

 

پیمان بابایی زننده هر سه پنالتی ماشین سازی در آن دیدار بود. بابایی پنالتی اول خود را گل کرد اما پنالتی دومش را نیازمند گرفت و در ریباند شاهد گلزنی مهاجم ماشین بودیم. در سومین دوئل آن دیدار، بابایی بازهم برنده بود و با گل کردن پنالتی، بازی را به تساوی (3-3) کشاند.

 

در بازی امروز سپاهان و تراکتور در هفته هجدهم، سپاهان نیمه اول را با تک گل شهباززاده به پایان رساند. در نیمه دوم بازی، خطیبی با به زمین فرستادن پیمان بابایی و سامان نریمان جهان، قوای تهاجمی تیمش را بالا برد و تراکتور در دقیقه 69 سامان نریمان جهان روی خطای عجیب نورافکن در محوطه جریمه سرنگون شد و پیام حیدری در شرایطی که عزت پورقاز در صورت دخالت نکردن نورافکن به راحتی می توانست توپ را بگیرد، نقطه پنالتی را در میان اعتراض کاپیتان سپاهان نشان داد.

 

پشت این ضربه پنالتی پیمان بابایی ایستاد تا با گل کردن آن، شمار گل های خود به سپاهان در این فصل را به عدد چهار رسانده و مهمتر از آن بازی را به تساوی بکشاند. مهاجم تراکتور اما در گل کردن این پنالتی موفق نبود و پیام نیازمند موفق شد مثل پنالتی دوم بازی ماشین – سپاهان، ضربه بابایی را مهار کند.

دیدگاه‌ها