کد خبر : 1744533 | 28 اسفند 1399 ساعت 17:26 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

اخراج ایمانی علیه کامبک تراکتور

هافبک تراکتور در نیمه دوم بازی با سپاهان و در حالی که تیمش برای جبران تک گل خورده تلاش می کرد، از زمین بازی اخراج شد.

اخراج ایمانی علیه کامبک تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور بعد از صعود بدون انجام بازی در جام حذفی، راهی اصفهان شد تا آخرین بازی سال 99 خود را مقابل سپاهان انجام دهد. شاگردان خطیبی در نیمه اول با تک گل شهباززاده مغلوب میزبان شدند.

 

در نیمه دوم اما شاهد این تغییراتی در ترکیب تیم تراکتور بودیم؛ خطیبی که به دنبال جبران نتیجه بود، سامان نریمان جهان و پیمان بابایی را وارد زمین کرده و تغییراتی هم در برنامه های تهاجمی تیمش داد. در اوج حملات تراکتور برای جبران اما یک حرکت عجیب از اکبر ایمانی تراکتور را ده نفره کرد.

 

ایمانی که در نیمه دوم بازی هم چند خطای بی محابا روی بازیکنان حریف انجام داده بود اما از کارت های داور قسر در رفته بود، در دقیقه 58 کارت زرد اول خود را دریافت کرد و در حالی که با توجه به دریافت این کارت و شرایط بازی، انتظار بازی محتاطانه ای از او می رفت، دو دقیقه بعد شاهد انجام حرکتی بودیم که به اخراج ایمانی انجامید.

 

ایمانی در دقیقه 60 بازی ضربه ای را با دست به صورت سروش رفیعی وارد کرد که این حرکت موجب سرنگونی هافبک سپاهان شد. در حالی که اشکان دژاگه به عنوان کاپیتان تراکتور سعی در منصرف کردن داور از نشان دادن کارت زرد دوم به ایمانی را داشت، پیام حیدری روی تصمیم خود مصمم بود ایمانی را اخراج کرد تا پروژه کامبک تراکتور با اختلال مواجه شود.

دیدگاه‌ها