کد خبر : 1744554 | 28 اسفند 1399 ساعت 18:10 | 12.9K بازدید | 3 دیدگاه

نویدکیا: بازیکنانم امروز فوق العاده بودند

سرمربی تیم سپاهان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخته و عملکرد آنها مقابل تراکتور را فوق العاده دانست.

نویدکیا: بازیکنانم امروز فوق العاده بودند

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با نتیجه دو بر صفر تراکتور را شکست داد تا با توجه به پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان، تا به دلیل گل زده بیشتر بالاتر از سرخ پوشان پایتخت، سال 1399 را با صدرنشینی به پایان برساند.

 

محرم نویدکیا پس از پایان این دیدار اظهار داشت: فکر می کنم از زمانی که من آمده ام امروز یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم. همیشه سعی می کنم در مورد بازی منطقی صحبت کنم و از بازیکنانم توقعاتی داشته باشم که تیم مان روز به روز رو به جلو برود. 

 

وی ادامه داد: بازیکنانم امروز مخصوصا در نیمه اول یک بازی فوق العاده بی نقص انجام دادند که فکر می کنم پیام نیازمند واکنشی هم نشان نداد که من بگویم تیم حریف خیلی خوب بود. واقعیتش این بود که ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و تا قبل از این هم که تراکتور 10 نفره شود کار را ادامه می دادیم؛ بعد از 10 نفره شدن تراکتور ما حدود 10 دقیقه را از دست دادیم که این یک معضل برای تیمی مثل ماست.

 

سرمربی سپاهان تاکید کرد: بعد از آن 10 دقیقه کم کم به بازی برگشتیم و یک گل دیگر زدیم. موقعیت های خیلی خوبی هم درست کردیم. به همه هواداران و بازیکنانم تبریک می گویم. به بچه ها خسته نباشید می گویم، امروز فوق العاده بودند، نمی توانم بیش از این از آنها توقع داشته باشم. با اینکه من آدم ایده آل گرایی هستم و دوست دارم آن 10 دقیقه ای را هم که از دست دادیم اتفاق نیافتد. باید بیشتر روی این موضوعات کار کنیم تا چنین دقایقی را هم مال خود کنیم.

دیدگاه‌ها