کد خبر : 1744567 | 28 اسفند 1399 ساعت 18:53 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

نوازی: از قصد به بازیکن نمی گوییم که مصدوم شود

مربی شهرخودور معتقد است که با توجه به تغییراتی که تیمش داشته، تساوی امروز نتیجه خوبی بود.

نوازی: از قصد به بازیکن نمی گوییم که مصدوم شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم های صنعت نفت آبادان و شهرخودرو در دیداری کم افت و خیز به تساوی بدون گل دست یافتند.

 

محمد نوازی، مربی شهرخودرو در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: ضمن خسته نباشید به هر دو تیم فکر می کنم همین که بعد از یک بازی خوب همه صحیح و سالم به خانه هایشان می روند، جای شکر دارد. از میزبان صنعت نفت تشکر می کنم. شاید خیلی ها این سوال را بکنند که بازی یک طرفه بود اما باید بدانید که ما خیلی از نفرات مان را از دست داده بود و با توجه به تغییراتی که داشتیم و به بازیکنان جوان میدان داده بودیم این طبیعی بود. همین جا از بازیکنان تشکر می کنم. 95 دقیقه تلاش کردند و دویدند حتی می توانستیم اگر یک ذره باهوش عمل کنیم در ضد حملات به گل برسیم.

 

وی در واکنش به رفت و آمد مداوم کادر پزشکی شهرخودرو به زمین به علت مصدومیت متعدد بازیکنان این تیم تاکید کرد: در بعضی از بازی ها پیش می آید و نمی شود که بازیکن را به حال خودش رها کنیم. شما چرا آن را در نظر می گیرید؟ ما دو هفته پیش علی نعمتی سر به سر شده و بعد از بیهوشی به بیمارستان منتقل شد. ما باید جلوی این اتفاقات را بگیریم. از قصد به بازیکن نمی گوییم که مصدوم شود. اتفاق می افتد و همین موضوع را شاید صنعت نفت در مشهد پیاده کند. به هر حال این ها طبیعت فوتبال است. اگر بازیکنی الکی خودش را به زمین بیاندازد حق با شماست ولی وقتی ضربه می خورد باید درمان شود.

 

مربی شهرخودرو در انتها خاطرنشان کرد: خدا را شکر بازی های ما نشان داده که همیشه روی زمین بازی می کنیم. ما مقابل صنعت نفت بودیم و آنها میزبان بودیم. با توجه به این شرایط به تساوی رسیدیم و یک امتیاز کسب کردیم. آنها هم موقعیت آنچنانی نداشتند و نتیجه تلاش بچه هایمان یک امتیاز بود.

دیدگاه‌ها