کد خبر : 1744571 | 28 اسفند 1399 ساعت 19:08 | 18.7K بازدید | 1 دیدگاه

پورموسوی: به جای بازیکن، سلفی می گیرند

اعتراض شدید سرمربی نفت به مسئولان خوزستان

سرمربی صنعت نفت معتقد است که تیمش هنوز نتوانسته بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

اعتراض شدید سرمربی نفت به مسئولان خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم های صنعت نفت آبادان و شهرخودرو در دیداری کم افت و خیز به تساوی بدون گل دست یافتند.

 

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پس از این بازی اظهار داشت: ابتدا از هوادارانمان عذرخواهی می کنم که نتوانستیم 3 امتیاز این بازی مهم را قبل از سال جدید به آنها تقدیم کنیم. به عنوان مسئول فنی، مسئولیت عدم نتیجه گیری در هفته های اخیر را به عهده می گیرم اما خارج از بحث فنی ما مشکلات زیادی داشتیم. نمی توانم از بچه هایم خرده بگیرم چرا که نیاز به تقویت و بازسازی و ایجاد انگیزه داشتیم. نیاز داشتیم که بچه ها حس همدلی و تلاش را حس کنند ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

 

 

فقط شعار می دهند

 

علیرغم مذاکره با بازیکنانی که به آنها نیاز داشتیم، نتوانستیم آنها را جذب کنیم. این باعث شد که ما به لحاظ فنی افت و از لحاظ بدنی تحلیل برویم. امیدوارم که بعد از تعطیلات آقایانی که قول می دهد 5 میلیارد، 6 میلیارد و 12.5 میلیارد و عکس و پست و سلفی و شعار می دهند به وعده هایشان عمل کنند. بچه ها طی روزهای اخیر تمرکز نداشتند و منتظر بودند که ببینند پول می آید یا نه؟ مسئولیت آن هم با من است. اما خب امیدوار هستم که بعد از این قول ها و وعده ها عملی شوند.

 

 

به جای بازیکن، سلفی می گیرند

 

ما نفراتی که مد نظرمان بودند هم در خط حمله بودند و هم در خط هافبک. ما این بچه ها را یک روز گفتم که رفاقتی گرفتیم. این ها در لیست ما نبودند چون ما بازیکنانی می خواستیم که بیایند و به تیم کمک کنند و روند رو به رشدمان را بیشتر کنند. دو سه بازیکن هم گرفتیم و امشب با آنها می بندیم اما بازیکنانی که می خواستیم را نتوانستیم جذب کنیم. ما امروز نباختیم ما در فصل نقل و انتقالات باختیم که نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را بگیریم. دوستان به جای بازیکن، سلفی می گیرند!

 

 

ما تازه از خواب بیدار شده ایم

 

گرفتن این 12.5 میلیارد هیچ افتخاری نیست. هر کسی که بخواهد بگوید این پول را من گرفته ام کاری نکرده چون آن را دو ماه پیش مسجد سلیمان گرفته است. این پولی است که وزیر نفت در ابتدای فصل گفت 25 میلیارد به دو تیم کمک می کند. نفت مسجد سلیمان دو ماه پیش گرفت اما ما تازه از خواب بیدار شده ایم و هیچ اتفاقی نیفتاده است. در نامه ای که آمده یک توضیح حقوقی وجود دارد که شاید آخر فروردین به دست ما برسد. این پول البته به حساب اداره ورزش ریخته می شود و بخشی از آن هزینه ورزش همگانی شده و مابقی به دست ما می رسد و افتخار خاصی ندارد.

دیدگاه‌ها