کد خبر : 1744587 | 28 اسفند 1399 ساعت 20:11 | 30.9K بازدید | 4 دیدگاه

آخرین گل سال 99 به نام پدیده 19 ساله

آخرین گل فوتبال ایران در سال 99 را یاسین سلمانی به ثمر رساند و این گل باعث شد سپاهان سال را به عنوان صدرنشین به پایان برساند.

آخرین گل سال 99 به نام پدیده 19 ساله

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر امروز برگزار شد که در یکی از این بازی ها، سپاهان در استادیوم نقش جهان با دو گل از سد تراکتور گذشت و با تفاضل گل یکسان با پرسپولیس ولی به دلیل گل زده بیشتر، به صدر جدول رده بندی صعود کرد.


در دقیقه 81 دیدار دو تیم یاسین سلمانی بازیکن جوان و 19 ساله سپاهان پس از اینکه پاس سروش رفیعی را دریافت کرد، چند متری را به جلو پیش رفت و پس از اینکه مدافعی از حریف را مقابلش نمی دید، با شلیکی دیدنی و مهارنشدنی از پشت محوطه جریمه، گل دوم زردپوشان اصفهانی را وارد دروازه اخباری کرد.

 

1583473


گل یاسین سلمانی دهه هشتادی که اهل گرگان است، آخرین گل فوتبال ایران در سال 99 بود. این پدیده جوان که در هفته چهاردهم نخستین بازی خود برای سپاهان را برابر ذوب آهن انجام داد و موفق به باز کردن دروازه این تیم هم شد، امروز دومین گل لیگ برتری خود را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه تراکتور کرد.


پس از شیوع ویروس کرونا و وقفه ای که در فوتبال ایران به وجود آمد، استقلال و فولاد در تاریخ 4 تیر 99 اولین دیدار لیگ برتری در امسال را برگزار کردند که روزبه چشمی در دقیقه 12 دروازه شهاب گردان را باز کرد تا نخستین گل سال 99 را به ثمر رسانده باشد و حالا یاسین سلمانی آخرین گل سال را امروز وارد دروازه تراکتور کرد.

 


عکس: امیرحسینی

دیدگاه‌ها