کد خبر : 1744615 | 28 اسفند 1399 ساعت 23:52 | 36.1K بازدید | 1 دیدگاه

پس از هشت هفته با آلومینیوم و تراکتور؛

رکورد فوق‌العاده خطیبی شکسته شد(عکس)

رکورد فوق‌العاده سرمربی تراکتور پس از هشت هفته شکست‌ناپذیری متوالی در لیگ برتر برابر سپاهان شکست خورد.خطیبی شکسته شد(عکس)

رکورد فوق‌العاده خطیبی شکسته شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی پس از تجربه سومین صعود به لیگ برتر در دوران مربیگری خود و نتایج درخشانی که در نیم‌فصل اول همراه با آلومینیوم اراک به دست آورد و این تیم تازه وارد لیگ را در پایان‌ دور رفت به رتبه پنجم رساند، در دو دیدار ابتدایی همراه با تراکتور نیز روند خوب خود را ادامه داد ولی امروز برابر سپاهان طعم شکست را چشید.

 

او بعد از به دست آوردن ۲۲ امتیاز در نیم‌فصل اول همراه با بازیکنان کم نام و نشان آلومینیوم و بخاطر شرایطی که در این باشگاه داشت، تصمیم به قطع همکاری گرفت و راهی تراکتور شد تا تیم شهرش را از بحران خارج کند و  به آرامش نسبی برسند.

 

خطیبی در ۶ مسابقه آخر نیم‌فصل اول که هدایت آلومینیوم را برعهده داشت، هیچ شکستی را تجربه نکرد و علاوه بر سه تساوی مقابل ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و سایپا، سه برد ارزشمند و حیاتی نیز برابر پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان به دست آورد تا تیمش به جمع پنج تیم بالای جدول برسد.

 

1583536

 

این سرمربی جوان در تراکتور نیز شروع خوبی داشت و پس از تساوی خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان، توانست سرخ‌پوشان آذربایجان را پس از چهار بازی، دوباره در ورزشگاه یادگار امام به برد برساند و نساجی را شکست دهد ولی روند هشت هفته شکست‌ناپذیری او همراه با آلومینیوم تراکتور، در دیدار امروز مقابل سپاهان قطع شد.

 

خطیبی که در دوران بازی روزهای خاطره انگیزی را همراه با سپاهان داشت، در حالی امروز مقابل این تیم شکست خورد و با ناراحتی زمین را ترک کرد که امیدوار است همانند نیم‌فصل اول پس از دیدار در اصفهان تیمش به روزهای خوب برگردد.

 

آلومینیوم در نیم‌فصل اول پس از شکست هفته دوم مقابل سپاهان اوج گرفت و تا پایان نیم‌فصل تنها یک باخت برابر استقلال در ورزشگاه آزادی داشت و حالا رسول خطیبی امیدوار است مثل دور رفت، با تراکتور نیز پس از تقابل با سپاهان تیمش را سر و سامان دهد و به شرایط خوبی برساند.

دیدگاه‌ها