کد خبر : 1744639 | 29 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

پس از حذف برابر یونایتد؛

پیولی: مانند تیمی عالی و بزرگ بازی کردیم

شاگردان استفانو پیولی شب گذشته با شکست 1-0 برابر منچستریونایتد در سن سیرو، از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا باز ماندند.

پیولی: مانند تیمی عالی و بزرگ بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی، سرمربی میلان، در حالی که با بحران مصدومیت در تیمش رو به رو بود با شکست خانگی 1-0 برابر منچستریونایتد، لیگ اروپا را با افسوس و حسرت ترک کرد.

پیولی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "فکر نمی کنم که در مجموع دو بازی رفت و برگشت حقمان حذف شدن بود."

با توجه به بحران مصدومیتی که میلان با آن دست به گریبان است، روسونری در دو بازی رفت و برگشت نمایش تحسین برانگیزی داشت و در سن سیرو نیز خطرناک ظاهر شد اما با گلی که پل پوگبا روی اشتباه سوالیهو میته به ثمر رساند، در مجموع دو بازی 2-1 شکست خورد و از رقابت های لیگ اروپا حذف شد.

 

1583598

 

پیولی گفت: "این حذفی است که واقعا ما را مایوس کرد چرا که در هر دو بازی رفت و برگشت ما مثل یک تیم بزرگ و عالی بازی کردیم و باید در نیمه اول به گل می رسیدیم. باعث تاسف است، ما تلاش زیادی کردیم که به اینجا برسیم و تیم شایستگی آن را داشت که صعود کند و ادامه دهد، اما باید کمی بیشتر از این کار می کردیم. فکر نمی کنم که حق ما حذف شدن بود.

ما درباره منچستریونایتدی صحبت می کنیم که فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ اروپا رسید، این فصل هم در مرحله گروهی در چمپیونزلیگ حاضر بود و دو هفته پیش هم منچسترسیتی را 2-0 شکست داده است.

در طول دو بازی رفت و برگشت ما خیلی کارها را درست انجام دادیم اما دو گلی که خوردیم بیشتر روی اشتباهات خودمان بود تا برتری آنها، این چیزی است که ناامیدکننده است.

برای من خیلی سخت است که پس از دو مسابقه ای که بچه ها روحیه، عزم راسخ و جسارت خود را به نمایش گذاشته و از جان مایه گذاشتند آنها را سرزنش کنم. حالا باید به سرعت روی سری آ تمرکز کنیم و دوباره به مسیر درست بازگردیم."

 

1583599

 

گل منچستریونایتد در سن سیرو روی اشتباه سوالیهو میته به ثمر رسید. پیولی در این باره افزود: "قبل از آن هم اشتباهاتی داشتیم، نباید اجازه می دادیم که برونو فرناندز توپ را پس بگیرد، نباید می‌گذاشتیم پوگبا از پنج متری بدون مزاحمت شوت بزند. موقعیت های زیادی بود که در آنها خوب کار نکردیم."

 

میلان امشب هیچ مهاجمی را برای فرستادن به بازی در دسترس نداشت و زلاتان ابراهیموویچ نیز تنها برای 30 دقیقه بازی کردن آمادگی داشت و سامو کاستیخو مجبور شد در نقش 9 کاذب برای روسونری ظاهر شود.

پیولی اضافه کرد: "اگر مانژوکیچ، ربیچ یا لیائو را داشتیم ممکن بود نتیجه متفاوتی رقم بخورد. ما واقعا به موفقیت نزدیک بودیم و فقط باید کمی توان بیشتر بین خودمان پیدا می‌کردیم. حسرت امشب این است که موقعیت هایی بود که دفاع آنها به خوبی شکل نگرفته بود و ما در انتخاب مقصد پاس ها اشتباه کردیم. امیدوار بودیم که حداقل یک گل بزنیم و به وقت های اضافه برویم.

از طرفی از نتیجه ناراحت بودم و از طرف دیگر راضی بودم که خودمان را برابر تیمی سنجیدیم که در سال های اخیر بودجه هنگفتی را با هدف رسیدن به قهرمانی در چمپیونزلیگ خرج کرده است.

با دیدن نمایشی که در طول دو بازی رفت و برگشت داشتیم فکر می کنم ما خیلی به آن سطح نزدیک بودیم. میلان در شرایطی نه چندان مناسب ثابت کرد که ما به اینجا تعلق داریم."

دیدگاه‌ها