کد خبر : 1744640 | 29 اسفند 1399 ساعت 09:54 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از حذف از لیگ اروپا؛

زلاتان: تنها مرتکب یک اشتباه شدیم و باختیم

زلاتان ابراهیموویچ معتقد است که میلان در دو بازی رفت و برگشت بسیار خوب کار کرد و تنها مرتکب یک اشتباه شد و همان یک اشتباه برابر منچستریونایتد منجر به حذف آنها از لیگ اروپا شد.

زلاتان: تنها مرتکب یک اشتباه شدیم و باختیم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ پس از هفته ها مصدومیت در بازی برگشت برابر منچستریونایتد در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا که شب گذشته در سن سیرو برگزار شد، تنها آمادگی 30 دقیقه بازی برای روسونری را داشت.

میلان که با بحران مصدومیت در هفته های اخیر رو به رو بوده، هیچ مهاجم آماده ای را برای فرستادن به بازی در اختیار نداشت و مجبور شد از سامو کاستیخو در نقش 9 کاذب استفاده کند.

با این وجود میلان موفق شد که دو مسابقه رفت و برگشت برابر منچستریونایتد را به دیدارهایی بسیار برابر بدل کند و در پایان با تک گل پل پوگبا در سن سیرو در مجموع دو بازی 2-1 شکست خورد و حذف شد.

 

1583603

 

زلاتان پس از بازی گفت: "ناامیدی بزرگی است چرا که ما در دو بازی رفت و برگشت خیلی خوب کار کردیم. ما مرتکب یک اشتباه شدیم و روی همان اشتباه یک گل دریافت کردیم. باید از شانس های خودمان بیشتر استفاده می کردیم. امروز مستحق حذف شدن از رقابت ها نبودیم اما فوتبال همین است. از لحظات منفی درس می گیری و آنها را استفاده می کنی تا رشد کنی. ما ادامه خواهیم داد و این فصل هنوز تمام نشده است.

باید قوی تر از قبل به سری آ بازگردیم و از خطاهای خود درس بگیریم و همچنان پیشرفت کنیم و بهتر شویم. من می خواهم بازی کنم تا پیروز شوم و جام ببرم. ما در سری آ دوم هستیم و باید همینطور ادامه دهیم و تلاش کنیم تا اسکودتو را ببریم.

اگر به چمپیونزلیگ برویم هم عالی است اما هدف این است که جام قهرمانی را ببریم. نمی توانم چیزی درباره فصل بعد بگویم تنها چیزی که می دانم این است که در حال حاضر اینجا هستم."

 

1583602

 

برای میلانی که در سال های اخیر به زحمت در میادین اروپایی حاضر بوده، حتی بازی کردن در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا نیز قدم بزرگی رو به جلو محسوب می شد.

 

زلاتان افزود: "تیم به کاری که می کند باور دارد. ذهنیت ما رشد کرده است. این بازیکنان شکست را نمی پذیرند، حتی در تمرینات و این چیزی است که من تشویق و تحسین می کنم."

دیدگاه‌ها