کد خبر : 1744647 | 29 اسفند 1399 ساعت 11:05 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

این اسمش بازی بدون تماشاچی نبود

منادی: نقش کمک داور پشت خط چیست؟

دروازه بان سایپا که عملکرد خوبی از خود در این فصل نشان داد امیدوار است در ۱۴۰۰ به تیم ملی دعوت شود.

منادی: نقش کمک داور پشت خط چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، ساپیا با دریافت یک گل بازی را به نساجی واگذار کرد محمدحسین اکبر منادی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی در زمین چمن مصنوعی بود اول از همه خدا را شکر که سالم بیرون آمدیم و همه مشاهده کردند که داوری به ضرر ما بود و نتیجه را کلا داوری مشخص کرد.


او در پاسخ به این سوال که با توجه به این که نساجی چی ها نیز به داوری معترض بودند و بالاخره حق با کدام یک از دو تیم بود ادامه داد: یک صحنه که کاملا مشخص بود که داور باید برای ما پنالتی می گرفت. من نمی دانم نقش داور پشت دروازه چیست؟ تمام فیلم هایی که گرفتند می توانید ببینید که داور پشت دروازه کاملاً دید داشته و می‌توانست کمک کند و من دلیل کمک نکردنش را نمی دانم.
این بازیکن با اشاره به اینکه با وجود بدون تماشاگر بودن بازی اما هوادارن نساجی به استادیوم آمده بودند گفت: خیلی جالب است که می گویند بازی بدون تماشاگر اما هواداران نساجی آمده بودند و این اسمش بازی بدون تماشاچی نیست.

 

1583631


دروازه بان سایپا در مورد اینکه چرا این تیم نتوانست در این فصل نتایج دلخواهش را بگیرد عنوان کرد: به نظر خودم بدشانسی بوده و داوری هم بی تاثیر نبوده است. انشاالله در سال جدید بهتر عمل کنیم و نتیجه بگیریم که در شان باشگاه سایپا باشد.


وی در مورد اینکه از نظر فوتبالی سال ۹۹ برایش چطور گذشت افزود : خدا را شکر عملکردم خوب بوده البته انتظارم از خودم بیشتر است اما روی آن برنامه ریزی که داشتم جلو می روم و امیدوارم سال جدید به اردو تیم ملی دعوت شوم.

 

دیدگاه‌ها