کد خبر : 1744656 | 29 اسفند 1399 ساعت 11:26 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ایرانی‌ها و 21 مورد کووید-19

رییس کاوه رضایی هم کرونا گرفت (عکس)

ظاهر امر ابتلای اعضای تیم شارلروآ به ویروس کرونا بیش از 12 مورد است و به همین بهانه بازی فردای این تیم در برابر برشوت لغو شده است.

رییس کاوه رضایی هم کرونا گرفت (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، روزهای پیش بود که باشگاه بلژیکی خبر داده بود 7 بازیکن این تیم به همراه 5 عضو کادر فنی به ویروسس کرونا مبتلا شده اند که یکی از بازیکنان کاوه رضایی بود. اما خبرهای تکمیلی حاکی از آن است افراد بیشتری از باشگاه شارلروآ به این ویروس مبتلا شده اند. به همین بهانه فدراسیون فوتبال بلژیک با لغو دیدار این تیم در برابر برشوت موافقت کرده است.

 

مهدی بیات – رییس ایرانی باشگاه مورد اشاره که ریاست فدراسیون فوتبال بلژیک را هم برعهده دارد به ویروس کرونا مبتلا شده است. او بعد از حضور در مجمع عمومی لیگ حرفه ای بلژیک به این ویروس مبتلا شده است. همه افراد حاضر در مجمع قرنطینه شده اند و باید تست کرونا بدهند که در این بین تست مهدی بیات مثبت از آب در آمده است. او به مدت 14 روز در خانه قرنطینه خواهد شد و قادر به همراهی تیم ملی فوتبال کشورش در بازی با ولز نخواهد بود که این بازی در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی است.

 

 

1583642

 

آخرین گزارش رسانه های بلژیک حاکی از آن است که 21 عضو باشگاه شارلروآ به کرونا مبتلا شده اند که تعداد بازیکنان مبتلا 10 نفر است و خوشبختانه علی قلی زاده دیگر بازیکن ایرانی باشگاه به این ویروس مبتلا نشده است. بعضی از افراد درگیر در باشگاه کارمندان باشگاه هستند.

 

دیدگاه‌ها