کد خبر : 1744742 | 29 اسفند 1399 ساعت 20:24 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندز هم‌تیمی خود را دست انداخت؛

شوخی فرناندز با هندرسون پس از سیو استثنایی

شب گذشته منچستریونایتد موفق شد با پیروزی 1-0 در بازی برگشت برابر میلان به دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کند. دین هندرسون، دروازه‌بان یونایتد در این بازی، بسیار درخشان ظاهر شد.

شوخی فرناندز با هندرسون پس از سیو استثنایی

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با تگ گل پل پوگبا در دیدار برگشت برابر میلان در سن سیرو، توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت 2-1 روسونری را شکست داده و به دور بعد لیگ اروپا صعود کند.

اما درخشش دین هندرسون درون دروازه منچستر یونایتد که توانست مخصوصا روی یک صحنه برابر ضربه سر قدرتمند زلاتان، دروازه را از فرو ریختن نجات دهد، برای اینکه هم‌تیمی هایش دست از شوخی کردن با او بردارند، کافی نبود.

 

1583841

 

زلاتان که در نیمه دوم به زمین آمد نقش پررنگی در شدت گرفتن حملات میلان روی دروازه هندرسون داشت و بسیار به زدن گل نزدیک شده بود که عکس العمل دیدنی و بی نقص دروازه بان جوان یونایتد مانع از موفقیت ستاره سوئدی روسونری در گلزنی شد.

در روزهای اخیر هندرسون که در دیدار رفت برابر میلان روی اشتباه خودش یک گل دریافت کرده بود، با انتقادات زیادی مواجه شد و بسیاری او را به فیلم بازی کردن و حرکات اغراق شده جلوی دوربین ها متهم کردند.

برونو فرناندز نیز با اشاره به همین انتقادات با کامنتی در اینستاگرام با هم‌تیمی خود شوخی بامزه ای کرده است.

 

1583840

 

هندرسون با انتشار عکسی از صحنه دفع ضربه سر زلاتان ابراهیمویچ در اینستاگرام خود نوشت: "آره! یک شب کامل و بی نقص در میلان!"

فرناندز هم با دیدن این عکس نتوانست در برابر میل به دست انداختن دروازه بان جوان یونایتد مقاومت کند و برای او نوشت: "می دونستم! همه اینا به خاطر گرفتن این عکس بود! دفعه بعد فقط توپ را بگیر لطفا."

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، درباره سیو دیدنی هندرسون گفت: "این همان سیوی بود که هفته پیش باید انجام می داد. موقعیت بسیار مشابهی بود. البته برای او بسیار خوشحالم. سیو محشری بود."

 

دیدگاه‌ها