کد خبر : 1744856 | 30 اسفند 1399 ساعت 20:14 | 541.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای دیدار دوستانه با سوریه

لیست تیم ملی ایران اعلام شد

دراگان اسکوچیچ ۲۴ بازیکن را برای دیدار دوستانه مقابل تیم ملی سوریه به اردو فراخواند.

لیست تیم ملی ایران اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران وسوریه از ساعت 17:30 روز دهم فروردین ماه سال 1400 در حالی برگزار می شود که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرد:

 

 

*دروازه بانان
١- علیرضا بیرانوند
٢- محمد رشید مظاهرى
٣- پیام نیازمند

 

*مدافعین:
٤- شجاع خلیل زاده
٥- محمد حسین کنعانى زادگان
٦- سید مجید حسینى
٧- عارف غلامى
٨- میلاد محمدى
٩- جعفر سلمانى
١٠- مهدی تیکدرى
١١- ابوالفضل جلالى

 

*هافبکها
١٢-احسان حاجى صفى
١٣-امید ابراهیمى
١٤- احمد نورالهى
١٥-على کریمى
١٦-امید نورافکن
١٧-وحید امیرى
١٨-على قلى زاده
١٩- سیامک نعمتى

 

*مهاجمین

٢٠-سردار آزمون
٢١-مهدى طارمى
٢٢-مهدى قایدى
٢٣-کریم انصاریفرد
٢٤- اله یار صیادمنش

 

بازیکنان  فوق باید ساعت ١٢:٠٠ روز سه شنبه ٣ فروردین در هتل المپیک حضور یابند.


امیر عابدزاده بدلیل قوانین قرنطینه در جزیره مادیرا، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس بدلیل محدودیتهای پروازی از کشور انگلیس ، مرتضی پورعلی گنجی و صادق محرمی بدلیل مصدومیت و کاوه رضایی بخاطر ابتلا به کرونا به این اردو دعوت نشدند.

* یکی از غایبان سرشناس لیست سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، سجاد شهباززاده آقای گل لیگ بیستم است که در اوج آمادگی به سر می‌برد اما جایی در فهرست تیم ملی برای تقابل با سوریه ندارد.


* به مانند لیست قبلی که اسکوچیچ اعلام کرده بود، بازهم در میان مدافعان نام وریا غفوری و رامین رضاییان به چشم نمی‌خورد.


* حامد لک سنگربان پرسپولیس هم یکی دیگر از بازیکنانی است که برای تقابل با سوریه به اردوی تیم ملی دعوت نشده، دروازه‌بانی که در لیگ بیستم آمار موفقی را از خود به جای گذاشته و 10 کلین‌شیت به ثبت رسانده است.


* مهدی ترابی خرید تازه جدید سرخ‌پوشان هم جایی در فهرست اعلام شده از سوی دراگان اسکوچیچ ندارد و نامش در میان لیست ملی‌پوشان برای دیدار با سوریه قرار ندارد.


* علیرضا بیرانوند دروازه تیم فوتبال آنتورپ بلژیک که به دلیل مصدومیت از لیست تیمش به دور بود، با نظر اسکوچیچ در اردوی پیش‌روی تیم حضور پیدا می‌کند.


* اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور از غایبان مهم و سرشناس فهرست اعلام شده از سوی دراگان اسکوچیچ هستند تا بازوبند کاپیتانی تیم ملی نیز در اختیار احسان حاج صفی قرار داشته باشد.


* سروش رفیعی هافبک بازیساز تیم فوتبال سپاهان هم کارنامه خوبی در لیگ بیستم از خود به جای گذاشته اما نمایش او نتوانسته نظر سرمربی تیم ملی را برای اردوی پیش‌روی جلب نماید.


* یکی از اتفاقات جالب در لیست تیم ملی دعوت از مهدی تیکدری و ابوالفضل جلالی، دو مدافع راست و چپ و جوان تیم‌های تراکتور و سایپا است که با نظر اسکوچیچ فرصت حضور در مقابل تیم ملی فوتبال سوریه را دارند.

 

* سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی تیم فوتبال وایله که حضوری فیکس در ترکیب تیم باشگاهی‌اش هم دارد، نامش در میان 24 ملی‌پوش دعوت شده برای دیدار با سوریه دیده نمی‌شود.


* از میان فهرست 24 نفره دعوت شده توسط سرمربی تیم ملی، نام 12 لژیونر به چشم می‌خورد؛ ضمن آن‌که در توضیح لیست تیم ملی اعلام شده 6 لژیونر هم به دلیل مشکلات کرونایی قادر به همراهی تیم ملی نیستند که در نوع خود جالب‌توجه است.

 


* در فهرست اعلام شده اسکوچیچ، پرسپولیس چهار نماینده دارد، استقلال و طلایی‌پوشان اصفهانی سه نماینده در لیست تیم ملی برای تقابل با سوریه دارند.

 

 

دیدگاه‌ها